[Prijsvraag 2012] Dutch Fireworks uit Tiel [WINNAARS BEKEND]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
In samenwerking met Dutch Fireworks uit Tiel hebben wij een prijsvraag opgesteld waarbij je kans maakt op de 25 grams cakes van Wolff!

Naast de 35% kortingsactie mogen wij onder de leden van Vuurwerkcrew.nl namelijk 3 mooie prijzen weggeven!
1e prijs: 1 x Moving stars, 1 x Resistance, 1 x Tomahawk, 1 x Phantom t.w.v. € 149,80
2e prijs: 1 x Resistance, 1 x Tomahawk, 1 x Phantom t.w.v. € 99,85
3e prijs: 1 x Tomahawk, 1 x Phantom t.w.v. € 59,90

Om kans te maken hoef je enkel mee te doen aan deze prijsvraag, de antwoorden zijn allemaal (makkelijk) te vinden op de website van Dutch Fireworks. Mogelijk beantwoorden velen alle vragen goed, om toch tot de 3 winnaars te komen, zullen Bob en Marinus, eigenaren van Dutch Fireworks, onder alle goede inzendingen 3 winnaars trekken op de demo van 22 december 2012.

Regels:
  • Aan deze prijsvraag zijn de volgende regels verbonden:
  • de deelnemer/deelneemster dient lid te zijn van Vuurwerkcrew.nl
  • ieder lid mag maximaal 1x deelnemen aan de prijsvraag
  • de eerste inzending telt, een wijziging kan niet meer worden nagestuurd
  • Dutch Fireworks beslist uiteindelijk wie de winnaars zijn
  • over de uitslag en prijzen kan niet gecorrespondeerd worden
  • prijzen dienen te worden opgehaald bij Dutch Fireworks in Tiel tijdens de verkoopdagen van 2012
  • crewleden van Vuurwerkcrew zijn uitgesloten van deelname
De prijsvraag:

1. Hoeveel nieuwe artikelen heeft Dutch Fireworks dit jaar?
2. Tot hoe laat is Dutch Fireworks open op zondag 30 december?
3. Welke prijs heeft de cake met artikelnummer 1-1874 (hint: een cake tot 200 gram)?
4. Welke special schiet alles tegelijk eruit?
5. Wat kost The Stallion bij Dutch Fireworks?
6. [cryptisch] Welke Dynasty-cake bedoelen wij met “Metaalsoort in een muziekinstrument”?

Alle antwoorden zijn te vinden op www.dutch-fireworks.nl.

Hoe in te zenden:
De antwoorden vermelden op nummer en jouw persoonlijke gegeven sturen aan [email protected] met als titel “Prijsvraag Dutch Fireworks 2012”.

De volgende gegevens hebben wij van je nodig;

Nickname op VWC:
Voornaam en achternaam:
Emailadres:
Telefoonnr:

Na inzending krijg je antwoord op je mail ter bevestiging, dit krijg je niet direct, maar heb je geen bevestiging na 2 dagen, stuur dan a.u.b. nog een mail voor de zekerheid.

Hoe lang loopt deze prijsvraag?
Deze prijsvraag loopt van 26 november 2012 t/m 21 december 2012 23:59 uur. Alle inzendingen vanaf 21 December 2012 zullen niet meer worden meegenomen in de prijstrekking. De uitslag zal in de dagen erna worden weergegeven op Vuurwerkcrew.nl en via e-mail.

Wij wensen jullie veel plezier en succes met deze prijsvraag en hopen veel inzendingen te krijgen.
Wij danken Dutch Fireworks voor hun medewerking aan deze prijsvraag en het ter beschikking stellen van de prijzen.

Laatst bewerkt:
Zeer mooie prijsvraag dit! Is het de bedoeling dat je aanwezig moet zijn op de demo om te kunnen winnen?

Zo ook meegedaan:D
Ga dit jaar voor de 3e keer naar de demo, met altijd een lekkere finale! Door de kortingsactie dit jaar zal ik hier voor het eerst ook een bestelling doen en nu nog een prijsvraag ook!
Lekker bezig heren van Dutch Fireworks en VWC!

Zeer leuke prijsvraag, en daarom heb ik ook dit jaar weer mijn antwoorden ingezonden.

Als Tielenaar moet je natuurlijk je regio vuurwerkdealers steunen, en zei moeten ons blijven prikkelen om vuurwerk te kopen. Na een bezoekje op de website heb ik gelijk maar even een bestelling geplaats.

Genoeg belangstelling voor de prijsvraag, al leuk wat inzendingen binnen! Pak je kans!

Zeer mooie prijsvraag dit! Is het de bedoeling dat je aanwezig moet zijn op de demo om te kunnen winnen?

Nee hoor, wij zijn er wel, dus dan kunnen Bob en Marinus mooi de winnaars uit de hoge hoed trekken!
We maken de winnaars daarna per mail en in dit topic bekend.

Leuke prijsvraag! Altijd leuk die prijsvragen in de aanloop naar de grote dag. Ik heb de antwoorden en gegevens naar [email protected] gestuurd. Ik heb dit gedaan zonder bijlage, dus gewoon in de post zelf gezet. Is dit zo goed? Dus hoef verder niks naar Dutch Fireworks te sturen?

Leuke actie! Ik ga zeker meedoen. Dutch Fireworks uit Tiel bedankt voor deze prijsvraag!
:)

Antwoorden op de mail gezet. En nu maar afwachten?!?!:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan