[Prijsvraag 2012] Ano Vuurwerk uit Milheeze [WINNAARS BEKEND]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uiteraard, hieronder alvast de antwoorden, de winnaar zal geloot worden, er zijn 48 goede inzendingen!

De prijsvraag:

1. 7 cakes
2. 273 schoten
3. Blauw / Donkerblauw (met zwart)
4. De Mega Maxi
5. Een House of Lightning en een Cake 15 / Gate of Heaven 2 (beide dus goed, de vuurwerkbril ook)
6. 10 (zink)pijlen
7. Van 9.00 tot 21.00 uur
8. 13,5 meter
9. 12 (website), 13 (folder), beide goed, ook is 10 goed voor inzendingen op 22-12 i.v.m. wijziging webshop
10. €2,00

Uiteraard, hieronder alvast de antwoorden, de winnaar zal geloot worden, er zijn 48 goede inzendingen!

De prijsvraag:

1. 7 cakes
2. 273 schoten
3. Blauw / Donkerblauw (met zwart)
4. De Mega Maxi
5. Een House of Lightning en een Cake 15 / Gate of Heaven 2 (beide dus goed, de vuurwerkbril ook)
6. 10 (zink)pijlen
7. Van 9.00 tot 21.00 uur
8. 13,5 meter
9. 12 (website), 13 (folder), beide goed, ook is 10 goed voor inzendingen op 22-12 i.v.m. wijziging webshop
10. €2,00

Ik heb alles goed behalve vraag 3.
Ik interpreteerde label anders, ik dacht het label bovenop waarop de instructies staan. Dat heet technisch gezien een label.

Vraag 1 fout dus 2 ook. Echt *** ik zie op een plaatje alle 5 de ano vuurwerk cakes en dan zijn er ineens 7 nogal misleidend. Zo win ik nooit eens wat ik stuur al jaren alles op

Jammer dat je zo moet schelden, je kunt niet alles winnen...

Waarom denk je dat die eerste vraag erin zit hehe, dat was er echt eentje waar je goed bij moest kijken op de website, maar ze staan wel allemaal op 1 pagina, niets misleidend aan.
Die eerste 2 vragen hangen samen inderdaad, maar van de mensen die niet alles goed hadden, is zeker 90% de fout in gegaan bij die eerste 2 vragen.

Dat is ook wel zo maarja enigzins frustratie. Hoef niet alles te winnen maar ik schijn altijd net buiten de boot te vallen en dan baal ik ervan als het net om zoiets fout gaat.

Ze hoeven het niet makkelijk te maken alleen zo'n plaatje klopt dan gewoon niet. Dus eigenlijk is het gewoon zeggen er zijn 5 cakes en vervolgens staat er 7 maar toevallig van 2 stuks zijn er geen eens plaatjes.

Dat is ook wel zo maarja enigzins frustratie. Hoef niet alles te winnen maar ik schijn altijd net buiten de boot te vallen en dan baal ik ervan als het net om zoiets fout gaat.

Ze hoeven het niet makkelijk te maken alleen zo'n plaatje klopt dan gewoon niet. Dus eigenlijk is het gewoon zeggen er zijn 5 cakes en vervolgens staat er 7 maar toevallig van 2 stuks zijn er geen eens plaatjes.

Pff blijkbaar zijn er toch 48 mensen (waaronder ik :P ) die het toch wél goed hebben.. accepteer dan gewoon dat je een foutje hebt gemaakt. Steek het dan niet op de site/folder of iets anders, kan gebeuren toch..?

Nu hopen dat de loting een beetje gunstig valt! Toffe actie :)

Ik behoor ook tot 1 van de 48 die alle vragen goed heeft,iedereen succes met de loting.Zou het super vinden als ik geloot word.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan