[PRIJSVRAAG] 1e VWC December Sfeerpakket! - WINNAARS BEKEND

Gewoon de link volgen die in de vraag staat, heel overzicht, enkel wat scrollwerk. :wink:

Die link leidt naar het ledenmijlpalen-topic. Echter, om een mijlpaal werd - en wordt ook bij prijsvraag 2 - niet gevraagd. Gevraagd wordt naar het aantal leden op een bepaalde dag, en dat aantal neemt vanwege nieuwe registraties gedurende de dag enkel toe.

Die dag is weliswaar de mijlpaal van 12.800 leden gehaald, maar dit 12.800e lid werd gedurende de dag geregistreerd. De dag begon echter met minder en eindigde met meer dan die 12.800 mijlpaal-leden.

De vraagstelling of het antwoord in deze is dus niet helemaal juist. De vraag had moeten zijn welke ledenmijlpaal er op betreffende dag behaald werd of het antwoord op de oorspronkelijke vraag had het aantal leden aan begin en het eind van de dag moeten zijn.

Haha, top, ik ben er heel blij mee! Dat wordt een mooie vervroegde pakjesavond vrijdagavond :D
Er vanuit gaande dat Post NL een beetje doorwerkt, maar over het algemeen weten ze mijn huis wel op tijd te vinden. Uiteraard volgen er dan foto's van de inhoud!

Die link leidt naar het ledenmijlpalen-topic. Echter, om een mijlpaal werd - en wordt ook bij prijsvraag 2 - niet gevraagd. Gevraagd wordt naar het aantal leden op een bepaalde dag, en dat aantal neemt vanwege nieuwe registraties gedurende de dag enkel toe.

Die dag is weliswaar de mijlpaal van 12.800 leden gehaald, maar dit 12.800e lid werd gedurende de dag geregistreerd. De dag begon echter met minder en eindigde met meer dan die 12.800 mijlpaal-leden.

De vraagstelling of het antwoord in deze is dus niet helemaal juist. De vraag had moeten zijn welke ledenmijlpaal er op betreffende dag behaald werd of het antwoord op de oorspronkelijke vraag had het aantal leden aan begin en het eind van de dag moeten zijn.

Jouw antwoord is goed gerekend, je bent echter de enige die de vraag zo heeft opgevat. :wink: Heb hem daarom niet bij juiste antwoorden gezet, maar je kan hem inderdaad zo opvatten en dus was dat ook goed.
Sommigen hadden hem fout en de meeste leden hebben de link gevolgd en het antwoord opgezocht.

Jouw antwoord is goed gerekend, je bent echter de enige die de vraag zo heeft opgevat. :wink: Heb hem daarom niet bij juiste antwoorden gezet, maar je kan hem inderdaad zo opvatten en dus was dat ook goed.
Sommigen hadden hem fout en de meeste leden hebben de link gevolgd en het antwoord opgezocht.

Dan is dat gelukkig ook weer opgehelderd.

Zo heb ik ook gedacht maar heb alleen het hoogste aantal leden gerekend. Echter had ik ook een heel ander getal, zal dus wel een rekenfout hebben gemaakt ...
Bij prijsvraag 2 heb ik dit overigens consequent doorgevoerd :p:D

Kijk, dat is lekker wakker worden haha.
Dat is al weer een tijd geleden, mijn laatste sinterklaas pakketjes :p. Ben hartstikke benieuwd naar de inhoud, foto's zullen uiteraard volgen!

Joepie, ik heb ook gewonnen! Zolang het maar geen Vuurwertotaal prijsvraag is....:p

Ik heb net een appje teruggestuurd en ben reuze benieuwd naar de inhoud van het pakket!

Pakket is gearriveerd in mooi rood Sinterklaas papier. Ik heb wat foto's gemaakt met mijn telefoon, maar krijg die niet hier op het forum...althans niet via mijn telefoon. Ik ben echt niet handig met dat soort dingen...

Edit: papier was geen papier maar een Sint cadeauzak!

Laatst bewerkt:
Pakket is gearriveerd in mooi rood Sinterklaas papier. Ik heb wat foto's gemaakt met mijn telefoon, maar krijg die niet hier op het forum...althans niet via mijn telefoon. Ik ben echt niet handig met dat soort dingen...

Ik weet het alleen met een omweg;) https://www.mupload.nl/
Even op deze site uploaden dan de onderste link ervan kopieren, dan hier op vwc bericht openen rechtbovenin heb je insert video en insert image staan, op de laatste klikken en daar de link plaatsen en klaar is kees;)

nkci0okbj7zds.jpg

Fonteinenpakket hoort er natuurlijk niet bij, is alleen voor het idee van de
afmetingen.

9dzrquendzy4i.jpg

eswoafjmtimgd.jpg

Hierbij een eerste indruk. Het pakket bevat alles voor een super Sinterklaasfeest en ook nog een vwc muismat, mok en sticker. Ook aansteeklonten zitten erbij.

Bedankt mannen (en dames)!!!

Back
Bovenaan