Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Jullie hebben met de ervaring en het gezamenlijk uitvoeren toch al een hoop gewonnen naar mijn idee man,mooie herinnering gemaakt zo als gezinMooie verhalen en creaties hier zeg. Op de valreep ook mijn/onze inzending.
Het hele huis was deze week in rep en roer vanwege de kerstkaart prijsvraag.
De passie van papa en de passie van papa’s meiden kwamen bij elkaar.. vuurwerk en knutselen.
Er werden door de meiden ideeën gemaakt en verworpen. Ik opperde A.I., mocht niet.
Uiteindelijk besloten ze toch de prinses op de te winnen doos na te maken, maar hoe? Jurken zoeken en passen. En uiteindelijk stond papa een foto te maken en mama met een fohn a la Hans klok een fotoshoot in de keuken te doen. Toen mocht papa nog photoshoppen om het geheel nog een beetje te laten ogen zoals de doos. Knippen, plakken, tekenen etc. leuk knutselproject! Ook nog instructies gekregen voor de kaart zelf… vandaar de valreep
Kortom… een super leuke prijsvraag en een heel leuk begin van de kerstvakantie. Lekker samen bezig zijn met een gedeelde passie. Heel erg bedankt Vuurwerkplanet voor het verhogen van de feestvreugde ieder jaar met de aanloop naar de dag der dagen. Sfeerverhogend!
En ik heb dus thuis nu al een supermooie Triple Melody staan!
Fijne feestdagen allemaal!
Bekijk bijlage 1822278
Je had ook een heel schilderij kunnen tekenen van 4 meter bij 4 meter. Heho heeft toch ook geen ai kaart gemaakt? Jammer dat je niet creatief genoeg bent. Ik ben heel blij dat deze prijs is gegaan naar een oud en actief lid. En niet naar iemand die hier pas net zit en dit soort opmerkingen maakt van jammer dat het niet random is. Het stond ook al vermeld in de prijsvraag namelijk, dat er ook gekozen kon wordenJammer dat het niet een random pick was zodat ook de mensen die niet zo handig zijn op de pc enzo evenveel kans maakten.
Evengoed gefeliciteerd @heho met deze dikke prijs en je creatie was zeker super mooi!