omepje VWC Moderator Forumleiding Vandaag om 14:40 #62 Ik moest eerst niets van dat AI weten, maar jullie maken er wel verdomd sfeervolle platen mee zeg. Fantastisch om te zien.
Ik moest eerst niets van dat AI weten, maar jullie maken er wel verdomd sfeervolle platen mee zeg. Fantastisch om te zien.
T Tegendraads VWC lid Vandaag om 14:47 #63 omepje zei: Ik moest eerst niets van dat AI weten, maar jullie maken er wel verdomd sfeervolle platen mee zeg. Fantastisch om te zien. Klik om te vergroten... Dat kan jij ook! Laat jouw creatie is zien, al is het maar voor spek & bonen. Tevens kun je met paint een hoop elementen toevoegen.
omepje zei: Ik moest eerst niets van dat AI weten, maar jullie maken er wel verdomd sfeervolle platen mee zeg. Fantastisch om te zien. Klik om te vergroten... Dat kan jij ook! Laat jouw creatie is zien, al is het maar voor spek & bonen. Tevens kun je met paint een hoop elementen toevoegen.
grensknaller VWC lid Vandaag om 14:49 #64 omepje zei: Ik moest eerst niets van dat AI weten, maar jullie maken er wel verdomd sfeervolle platen mee zeg. Fantastisch om te zien. Klik om te vergroten... Ik ben kei druk geweest gisterenavond in de tuin man
omepje zei: Ik moest eerst niets van dat AI weten, maar jullie maken er wel verdomd sfeervolle platen mee zeg. Fantastisch om te zien. Klik om te vergroten... Ik ben kei druk geweest gisterenavond in de tuin man
RemcoS VWC lid Vandaag om 15:30 #65 omepje zei: Ik moest eerst niets van dat AI weten, maar jullie maken er wel verdomd sfeervolle platen mee zeg. Fantastisch om te zien. Klik om te vergroten... Ik moet eerlijk zeggen dit is mijn eerste AI brouwsel
omepje zei: Ik moest eerst niets van dat AI weten, maar jullie maken er wel verdomd sfeervolle platen mee zeg. Fantastisch om te zien. Klik om te vergroten... Ik moet eerlijk zeggen dit is mijn eerste AI brouwsel