Prijsvraag 16 Vuurwerkplanet.nl

Bedankt vuurwerkplanet en VWC. Toch even een bedankje voor alle leuke prijsvragen.
De laatste paar jaar toch onderdeel van mijn countdown naar oud en nieuw geweest!
Dit is niet mijn pakkie an, dus deze sla ik over!

Succes allen

Dit is hem geworden! Als eerste bedankt dat jullie menig 1 van ons weer hebben bezig gehouden met alle speurtochten en opdrachten! Echt top! Succes iedereen met deze laatste opdracht!

Bijlagen

• ChatGPT Image 19 dec 2025, 20_58_09.png
    ChatGPT Image 19 dec 2025, 20_58_09.png
    3,5 MB · Weergaven: 18
1766176546516.png

Dank Vuurwerkplanet.nl en VuurwerkCrew voor ruim drie maanden puzzelen, hersens kraken en nagelbijten- alle dikke prijzen en inspanningen hebben een grote bijdrage geleverd aan de goede sfeer op het forum in de aanloop naar de jaarwisseling.

leuke prijsvraag weer hoor ,maar je moet het wel maar kunnen al die technische shit ?? zit nog kerstkaartjes met de pen in te vullen en die gaan gewoon op de brievenbus

is niet voor de oudere of digi ongemakkelijke generatie zou ik maar zeggen ;) ,maar voor een ieder die het wel kan ,succes allemaal en je zou hem maar winnen zeg ,woooohhhh
Mag ook he. Hoeft niet digitaal

Zo die Triple Melody is wel even een serieuze uitsmijter zeg. Hoewel ik doorgaans niet van dit soort creativiteit ben ga ik toch maar een gooi doen.

Ik heb in ieder geval genoten van de prijsvragen van Vuurwerkplanet tot nu toe en super gaaf dat ze zoveel mensen blij maken met maar liefst 16 prijsvragen en zoveel mooie prijzen.

Back
Bovenaan