Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Exquisite Fantasy kan niet ontbreken. Naast deze super dikke vette actie zelf gek op crossettes. Mega mooi begin hiermee. Kleurrijk echt gaaf.
En verveelt mij geen moment
Ik ga dit topic met veel belangstelling volgen. Ben opgegroeid met Lesli Vuurwerk vanaf de jaren 2000 en dat heeft voor mij écht de nostalgische waarde. Heb al een aantal oude parels gezien met die gave old skool labels zoals de Aftershock van New Spirit of de Camuro King van Royal Class.
Wat dachten we van de Giant Surprise? Ontzettend grote 19sh cake met ''gouden regen''. Die moest m'n pa ieder jaar weer hebben!
Vroeger de zena revolution gehad samen met een maatje waarmee ik de dikste collectie in alle jaren mee had toen. Deze toen nog losse cakes sprongen er wel uit, prachtig.
De Hangin 'n Bangin. Wat heb ik hiervan genoten afgelopen jaarwisseling, mooi goud en de mine die eindigt met fish effect. Gelukkig heb ik er nog één liggen. Wilde er dit jaar nog eentje bij hebben maar helaas, kon ze nergens vinden.
The Gunner. Dit was m'n eerste rauwe fluit cake. Ik had nog nooit dit effect gezien en gehoord. Wat een geweld kwam hieruit. Een van m'n mooiste pyro herrineringen van zelf afsteken.