D DekkerG VWC lid Gisteren om 12:58 #521 Toch een echte showbox, welke je goed kan gebruiken in je show voor even een 'adempauze', om daarna weer hard door te rammen!
Toch een echte showbox, welke je goed kan gebruiken in je show voor even een 'adempauze', om daarna weer hard door te rammen!
Stokkie! VWC lid Gisteren om 13:02 #522 Deze gaan we tijdens de afhaaldagen nog ergens mee pakken als ik ze zie liggen.... Nog een assortimentje klein spul nodig
Deze gaan we tijdens de afhaaldagen nog ergens mee pakken als ik ze zie liggen.... Nog een assortimentje klein spul nodig
Stokkie! VWC lid Gisteren om 13:04 #524 Deze bak ga ik als klapper op de vuurpijl winnen dit jaar! Dus stop maar met spammen, het heeft totaal geen zin!
Deze bak ga ik als klapper op de vuurpijl winnen dit jaar! Dus stop maar met spammen, het heeft totaal geen zin!
L LLaurens VWC lid Gisteren om 13:37 #528 Multi Color Madness, persoonlijk vind ik dit 1 van de beste legale compounds
Reestees VWC lid Gisteren om 13:43 #529 Dutch protocol! Eindelijk dit jaar de lucht in! Heerlijke rammer
toinetjeeh VWC lid Gisteren om 13:44 #530 Desperado fontein mijn eerste ervaring met Lesli. Mijn vader kocht dit samen met de Flower power. Helaas krijg ik die niet mee gevonden Bijlagen IMG_2169.jpeg 373 KB · Weergaven: 2
Desperado fontein mijn eerste ervaring met Lesli. Mijn vader kocht dit samen met de Flower power. Helaas krijg ik die niet mee gevonden
Reestees VWC lid Gisteren om 13:44 #531 Kickbox king! Afgelopen donderdag in nieuw buinen mogen aanschouwen! Leuk stook voer voor het begin van de avond!!
Kickbox king! Afgelopen donderdag in nieuw buinen mogen aanschouwen! Leuk stook voer voor het begin van de avond!!
M moonstone VWC lid Gisteren om 13:48 #533 Blijft gewoon een mooie brede waaier. Lekker genieten! Bijlagen Crackling Willow.jpg 80,8 KB · Weergaven: 0
M moonstone VWC lid Gisteren om 13:50 #535 Hop Turbo erin. Heerlijk Bijlagen Usain Volt.jpg 72,4 KB · Weergaven: 0
dimilicious VWC lid Gisteren om 13:59 #537 de blue lion king prachtig goud met blauw super combinatie
Leendert97 VWC lid Gisteren om 14:04 #538 De goede oude Kanonslagen Shishing, daar heb ik een hoop van gestookt vroeger!
FireworkFreakNL VWC lid Gisteren om 14:07 #539 De misuto master. Een sierlijke showbak die je in je show voor 12 uur kan verwerken.
RemcoS VWC lid Gisteren om 14:11 #540 Dit was voor zijn tijd ook een dikke bak Bijlagen IMG_0261.png 213,8 KB · Weergaven: 0