[PRIJSVRAAG] 15 Jaar Vuurwerkcrew.nl = 15 boxen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi mensen, dit is me eerste bericht en ik ben lid sinds 2008 en elk jaar, het hele jaar door ben ik regelmatig op het forum (niet altijd ingelogd) om nieuwe producten/filmpjes te bekijken. Ik ben 100% een liefhebber, al heel wat jaren. Ik ga er van uit dat de meeste leden/bezoekers hier dat ook zijn. De freakacties en de prijsvragen zijn hartstikke mooi hier op het forum, ik heb veel aan de freakacties gehad de laatste jaren. Laten we het elkaar gunnen en gewoon genieten van het vuurwerk zolang het nog kan. Nieuwe leden en oude leden.

Dit is mijn eerste post op het forum. Aangezien mijn budget verbleekt bij datgene wat de actieve freaks besteden heb ik lang getwijfeld om van mij te laten horen in discussies maar als je direct na de jaarwisseling al aan het sleutelen bent aan je lijstje en je in april al 50% van het vuurwerkpotje hebt aangewend voor bestellingen dan hoor je er misschien ook wel thuis.:D
De heel grote compounds zijn om budget technische reden niet haalbaar, maar ik probeer ik wil toch graag een zo gevarieerd mogelijke verzameling aan losse cakes en kleinere compounds af te steken. Het forum helpt daarbij enorm, niet alleen de filmpjes en commentaren van mede liefhebbers maar ook de acties van de importeurs en diverse vuurwerkwinkels die er toch voor zorgen dat er het hele jaar door voor vaak zeer aantrekkelijke prijzen vuurwerk gekocht kan worden. Het blijft toch een sport om, en dat geldt zeker in mijn geval, een zo mooi mogelijke lijst met verschillende effecten en tube grootte binnen het budget samen te stellen. Het is vaak wikken en wegen en wachten op de juiste aanbieding en de nieuwe spullen die na de zomervakantie uitkomen. Dankzij de China Red actie staat dit jaar bijvoorbeeld de Ghost Town hier in de straat, een waaiercake die ik normaal waarschijnlijk links zou laten liggen maar door de freakactie ineens prijstechnisch zeer interessant werd.
De lijst krijgt inmiddels aardig gestalte en ik kijk al uit naar jaareinde, het vertrek op 29 december in het pikkedonker om het rondje langs de dealers te maken, het vasthouden en koesteren van al het moois wat de 31e de lucht in gaat, het doorlonten van de cakes naar het moment van afsteken… vuurkorfje op straat, BBQ erbij en genieten.

Mooi dat VWC een podium biedt aan vuurwerkfreaks. Ga zo door allemaal.

Het begint nu toch wel aardig te kriebelen. Nog even is het al november. Wanneer mogen wij het bericht met bevestiging ontvangen? :angel:

Het begint nu toch wel aardig te kriebelen. Nog even is het al november. Wanneer mogen wij het bericht met bevestiging ontvangen? :angel:

Wij zijn daarin natuurlijk ook volledig afhankelijk van importeurs en zullen ze zeker ruim voor de afhaaldagen herinneren aan deze winactie. Komt goed. Geen stress :biertje:

Ik las net in een ander topic (100 dagen vuurwerk winnen van Vuurwerktotaal) dat Vuurwerktotaal de gewonnen cakes niet zal gaan uitleveren, dus ook niet volgend jaar. Maar, betreft dit dan ook voor de prijs dat ik gewonnen heb in deze thread, 15 jarige jubileum? Want ik had eindelijk eens na al die jaren dat ik lid ben eens een dikke compound box, "Undercover" van Vuurwerktotaal, gewonnen en het lijkt mij dat je niet zomaar kunt zeggen dat deze prijs ook niet weggegeven zal gaan worden, dit omdat er ook door verschillende leveranciers en prijzen zijn verloot, kan mij niet dat er dan wordt gezegd dat ook deze prijzen niet worden uitgeleverd. Toch? Betreft immers jullie 15 jarige jubileum, daar verandert een vuurwerkverbod niets aan. Ik wil heus wel wachten tot volgend jaar, voor mij geen probleem. Kunnen jullie hier duidelijkheid in geven? Zal er een vuurwerkbon ter beschikking worden gesteld voor volgend jaar? Ik neem aan dat alle andere winnaars ook gewoon hun prijs volgend jaar kunnen ophalen. Toch?

Beste allen,

We hebben even contact gezocht met de importeurs.

De hele vuurwerkbranche vecht nu om überhaupt te kunnen overleven.
De branche krijgt nu veel reacties van medeleven en dat men totaal begrip heeft voor hetgeen er allemaal geregeld moet worden etc.

Laten we eerst afwachten hoe alles afloopt. Garanties worden er echter niet gegeven.

Volgend jaar hopelijk nieuwe ronden, nieuwe kansen. Maar niemand kan op dit moment iets beloven.

Reacties kunnen per PM naar een van de mods.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan