[PRIJSVRAAG] 15 Jaar Vuurwerkcrew.nl = 15 boxen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is een nieuwe bak dit jaar. En wij hebben de beelden gezien, en die is DIK! Voor mij staat deze stipt op 1 om in de gaten te houden van Rubro. Je hebt er niets aan deze opmerking, maar geduld wordt beloond haha.

Ik ben zeer benieuwd dan Wesley, zeker na dat ik dit onder ogen kwam :

Hieronder valt ook de Hardcore Helium, de box die we mogen weggeven bij onze jubileum prijsvraag. Dit is een 80 schots waaiercompound van 30mm met prachtige effecten

Er zijn best wel wat nieuwe boxen die we weg hebben mogen geven. Wij zijn natuurlijk ook erg benieuwd naar jullie ervaringen er mee en zie graag de films begin volgend jaar hier op het forum verschijnen :D :thumbup:

Gefeliciteerd winnaars, geniet van deze prachtige boxen aan het eind van het jaar!

Leuke uitreiking zo, met een filmpje :thumbup:

Hatsikidee!!! Dat is ff lekker wakker worden. Bedankt voor de mooie prijs VWC en Katan! Die Spain Fan Style gaat een mooi plekje krijgen in mijn 00:00-showtje. Op naar de volgende 15 jaar VWC!

Klopt het dat de prijswinnaars nog geen e-mail en/of pm hebben ontvangen? :)

Hier iig ook nog niet, maar die komt vast wel op korte termijn. En het is nog ruim 4,5 maand tot eind december he :)

Ps : kunnen de prijswinnaars eigenlijk een voorkeur aangeven bij welke winkel ze de prijs het liefste afhalen, of ?

Winnaars gefeliciteerd! Helaas niet gewonnen maar volgens mij zijn er nog zat prijsvragen te winnen dit seizoen :D

Klopt het dat de prijswinnaars nog geen e-mail en/of pm hebben ontvangen? :)

Dat klopt. We sturen alle winnaars een e-mail/pm wanneer we alle informatie omtrent deze actie rond hebben over het afhalen etc. De kans is 99% dat het opgehaald kan worden bij een door jouw aangedragen winkel. Komt goed! We hebben nog even de tijd :thumbsup:

Gefeliciteerd winnaars! Wat een prachtige prijzen. Veel plezier ermee. Balen, maar helaas zat ik niet bij de uitverkorenen met 1 fout. En ja, dat was vraag 11.
Iedereen bedankt voor het mogelijk maken.

(Ben stiekem wel trots dat ik maar 1 foutje had. Is mijn kennis mbt VWC toch ruim voldoende.:angel: )

Ook ik ben in de prijzen gevallen :D. Bedankt VWC en GBV Weco!

Weet je, ik heb er zelf best wel moeite mee, alvast mijn excuses voor wat ik nu ga zeggen, maar ik heb even al je posts bekeken en al je posts zijn of een reactie in een topic over freakacties of in een topic waar men iets kan winnen. Mijn gevoel zegt dan ook dat je het alleen daarom doet en dat vind ik jammer voor alle andere leden die echt hier komen voor alles wat over vuurwerk gaat. Nu ik dit gezegd heb hoop ik oprecht dat je ook in andere topics kunt reageren om zo ook een kleine bijdrage te leveren in iets dat juist dit forum zo groot en mooi maakt.

Ik had een dergelijke reactie ook in de pen zitten echter weet ik dat je hiermee bepaalde emoties losmaakt bij voor en tegenstanders.

Vooropgesteld dat de persoon in kwestie blijkbaar veel vragen goed heeft en hiermee dus in de prijzen is gevallen wringt bij mij toch de schoen.

In de reactie tijdens de prijsvraag heb ik iets geschreven in de trant van dat onze december vriendjes vroeg wakker zijn op VWC, en zie hier.

Ik als bijna 15 jaar lid had veel tijd en moeite kunnen steken aan de vragen om hierna te moeten toezien hoe onze december vriendjes zonder enige binding met het forum ermee van door gaan. Hierdoor heb ik bewust op voorhand zelf de keuze gemaakt om niet deel te nemen aan de prijsvraag hoe mooi deze ook was. Noem het jaloezie noem het frustratie ieder mag zijn of haar mening ventileren en deze is de mijne.

Wij van de harde kern zijn hier 365 dagen per jaar te vinden voor gein en vuurwerkgeklets. Enkele van ons houden er een YT kanaal op na voor het presenteren van hun gemaakte beelden.

Ik bijna zeker dat enkele oud gedienden hier precies de zelfde mening erop na houden omtrent dit ieder jaar terugkerend heet hangijzer.

Dus bij deze de members van de vaste kern SUPER dat jullie een prijs hebben gewonnen het is jullie gegund. Overige winnaars veel plezier met jullie gratis gewonnen box, en laten we hopen dat jullie ook op een ander gebied op de forums actief worden. Het laatste zal zeker gewaardeerd worden door jullie mede members!

Weet je, ik heb er zelf best wel moeite mee, alvast mijn excuses voor wat ik nu ga zeggen, maar ik heb even al je posts bekeken en al je posts zijn of een reactie in een topic over freakacties of in een topic waar men iets kan winnen. Mijn gevoel zegt dan ook dat je het alleen daarom doet en dat vind ik jammer voor alle andere leden die echt hier komen voor alles wat over vuurwerk gaat. Nu ik dit gezegd heb hoop ik oprecht dat je ook in andere topics kunt reageren om zo ook een kleine bijdrage te leveren in iets dat juist dit forum zo groot en mooi maakt.

Interessante discussie.

Ik kan mijzelf goed vinden in je verhaal @Jakhal echter heeft vuurwerkcrew deze actie zelf lopen spammen in een nieuwsbrief en ook op Facebook als ik mijzelf niet vergis dus de 'spookleden' zijn wakker geschud door vwc.

Daarnaast kan je van niemand verwachten dat ze heel actief zijn voor de een is het een hobby voor de andere een passie en sommige zijn er 24/7 mee bezig.
Als ik mijzelf als voorbeeld mag geven, Ik kijk dagelijks een aantal keer op vwc maar ik post zelden iets...
Ik zit voornamelijk op dit forum voor de sfeer en af en toe kijk ik in producttopics ik draag daar dus niets aan bij, maakt dit mij dan ook een 'spooklid/ decemberfan' hoe je het ook wilt noemen.

Heb je binding met VWC? Zoals je zelf al aangeeft kom je voor de sfeer en de product topics. Dit is in mijn ogen volledig anders dan de gene die 99% van zijn of haar likes en post spendeert aan gratis vuurwerk winnen.

Maar ik hou erover op, dit is nu precies de reden waarom ik niet meer meedoe aan win acties, slecht voor de bloeddruk. Als ik iets wil dan koop ik het wel weet ik meteen 100% zeker dat ik het in huis heb op oudjaaravond.

Interessante discussie.

Ik kan mijzelf goed vinden in je verhaal @Jakhal echter heeft vuurwerkcrew deze actie zelf lopen spammen in een nieuwsbrief en ook op Facebook als ik mijzelf niet vergis dus de 'spookleden' zijn wakker geschud door vwc.

Daarnaast kan je van niemand verwachten dat ze heel actief zijn voor de een is het een hobby voor de andere een passie en sommige zijn er 24/7 mee bezig.
Als ik mijzelf als voorbeeld mag geven, Ik kijk dagelijks een aantal keer op vwc maar ik post zelden iets...
Ik zit voornamelijk op dit forum voor de sfeer en af en toe kijk ik in producttopics ik draag daar dus niets aan bij, maakt dit mij dan ook een 'spooklid/ decemberfan' hoe je het ook wilt noemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan