[PRIJSVRAAG] 15 Jaar Vuurwerkcrew.nl = 15 boxen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben nog niet zo lang lid, maar wat een actief en gezellig forum! Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Prachtige prijsvraag, ga ik eens goed voor zitten. Zijn de antwoorden trouwens ergens op dit forum te vinden of zitten er ook wat ‘parate kennis’ vragen bij?

Alles is terug te vinden op het forum, maar we hebben het uiteraard niet te makkelijk gemaakt. Je kunt ook 'hints' in de vraagstelling gebruiken om te weten waar je ongeveer moet zoeken. :)

Vuurwerkcrew Gefeliciteerd met deze prachtige mijlpijl, op naar de volgende 15!!!!!

Dank aan de moderators ( oud Moderators ) en vele members voor het faciliteren en de gezelligheid!

2020-07-01 12_14_28-Blik mee terug op 15 jaar vooruitgang! – Antagonist.png

Alles is terug te vinden op het forum, maar we hebben het uiteraard niet te makkelijk gemaakt. Je kunt ook 'hints' in de vraagstelling gebruiken om te weten waar je ongeveer moet zoeken. :)

Dat het ons niet te makkelijk gemaakt is was me al wel duidelijk haha:wink: zal de komende maand het forum eens goed doorspitten. Dan kom je vast nog wat meer leuke info tegen, naast de antwoorden. In elk geval een dikke dankjulliewel voor deze prijsvraag!

Gefeliciteerd VWC met het 15 jarige jubileum. Dikke vette prijzen hoor. Ook ik zit hier elke dag met veel plezier om de laatste nieuwtjes te zien/horen.Op naar nog vele jaren hier met zn allen zou ik zeggen

Van harte Gefeliciteerd! Dit is een prachtig jubileum om te vieren, op naar de volgende 15 jaar met hopelijk prachtig vuurwerk in Nederland ! :handsup:

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige mijlpaal! Jullie ook bedankt voor alle inzet de afgelopen en aankomende jaren! Kom hier nog altijd met plezier het nieuwste kruitinfo opsnuiven. Ook alle leden bedankt voor alles wat een goede sfeer met zich mee brengt!

Deze prijsvraag laat ook maar weer zien hoeveel tijd, moeite en liefde de crew erin stopt, ongekend! :applause:

Gefeliciteerd Vuurwerkcrew, dit is een hele mijlpaal.
Ik zat er niet vanaf het begin bij, maar ik heb veel leuke dingen meegemaakt tijdens Vuurwerkcrew meetings en tijdens demo's.

Keep up the good work en ga zo door!
Op naar de 30 jaar.

Van harte gefeliciteerd met jullie 15 jarig jubileum.
En wat een toffe actie weer.
Op naar de volgende 15 jaar��

Vuurwerkcrew Gefeliciteerd met 15 jaar bestaan

ik als freaks heb ik zelf 2 jaar gemist van deze geweldige forum ik ben aangemeld op 9 maart 2007 ben tevreden over die 13 jaar heb altijd al top forum gevonden ook de komende jaren blijf ik zekers op vwc

Ik weet 0,0! Dit is er een voor de echte kenners! Oftewel een top prijsvraag waarbij de echte naar voren zullen komen!

Ben dagelijks meerdere keren per dag te vinden op dit forum. Dus ja, dit is wel degelijk een stukje van mijn leven geworden. Alles dankzij VWC. Bedankt voor al het werk dat iedereen hier insteekt. Gefeliciteerd met dit jubileum.:holland:

Van harte gefeliciteerd crew, geweldige mijlpaal! Ik kom nog steeds met veel plezier langs op het forum, en ben trots dat ik deel heb mogen uitmaken van de crew!

Zonder het misschien te beseffen, heb ik een hoop te danken aan jullie! Geweldige kansen gekregen, prachtige ervaringen in de tas. Denk hierbij aan een trip naar Italië, een baan in de vuurwerkbranche, een hoop leuke contacten (ook nu nog), een eigen cake, invloed op de branche via bijvoorbeeld vuurwerkcheck, en natuurlijk het opzetten van één van de dikste nieuwe merken in de branche. Dit alles door het vertrouwen dat mij ooit is gegeven...

Dus oprecht; onwijs bedankt voor alles!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan