[PRIJSVRAAG] 15 Jaar Vuurwerkcrew.nl = 15 boxen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Vuurwerkcrew, en uiteraard leden,

Namens GBV-WECO van harte gefeliciteerd met dit geweldige jubileum! :thumbup::applause:

Op naar nog veel meer jaren, en veel meer vuurwerk. :blink:

Gefeliciteerd VWC!!!!

Bedankt voor een prachtig forum dat de hobby zo leuk maakt! We beleven er elke dag veel plezier aan!! Super!!

Ook fantastisch weer deze prijzen, ongekend :applause:

Gefeliciteerd met het 15 jarige jubileum!!!! wat een mooie mijlpaal voor het leukste forum van Nederland.

Hopelijk komen er nog vele jaren bij zodat wij kunnen blijven genieten van het forum.

Mooie mijlpaal zeg, gefeliciteerd! Hoewel ik het pas iets meer als een jaar ken ben ik er dagelijks te vinden, mooi forum met ontzettend veel informatie. Prachtige prijzen ook samengesteld door alle importeurs, leuk om dit weekend eens goed voor te zitten.

Gefeliciteerd met dit jubileum! Ook namens mij bedankt voor dit mooie forum. Op naar de volgende 15 jaar!

Ook weer een prachtige prijsvraag actie. Hele mooie prijzen!

Ook vanuit Broekhoff van harte gefeliciteerd aan alle Crew-leden en members met dit fantastische jubileum!! :biertje:

Dat er nog maar vele jaren meer mogen komen. En natuurlijk heel veel succes met de prijsvraag! :thumbup:

Van harte gefeliciteerd met deze 15e verjaardag! Erg tof om nog altijd deel uit te mogen maken van VWC.

Mooie prijzenpot en leuke vragen! Ga ik eens goed voor zitten.

VWC Gefeliciteerd met deze mijlpaal en ga vooral zo door !! Dank aan alle moderators (nu en in het verleden) die deze geweldige site mogelijk maken of hebben gemaakt.

Weliswaar ben ik nog niet zo heel erg lang lid, maar sinds mijn aanmelding ben ik zo ongeveer dagelijks wel online.

Schitterende actie, ik ben benieuwd of ik de antwoorden kan achterhalen.

Gefeliciteerd met de mijlpaal!
Zonder crew geen nette forum
Dank voor jullie werk aan het forum aan hoe deze op de dag van vandaag in elkaar steekt, de acties en jullie enthousiasme.
Op naar de 20 jaar :handsup:

Wat een mooie mijlpaal! Bedankt iedereen voor het mogelijk maken van deze 15 jaar, dat er nog velen jaren bij mogen komen.

Succes met de prijsvraag!

Gefeliciteerd VWC!

Mooie prijsvraag, antwoorden was ff zoeken maar gevonden! Inzending reeds gedaan :thumbup:

Geweldige mijlpaal en wat hebben jullie een mooie community opgebouwd. Vol met liefhebbers, winkeliers en leveranciers!

Ben nog niet zo lang lid, maar wat een actief en gezellig forum! Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Prachtige prijsvraag, ga ik eens goed voor zitten. Zijn de antwoorden trouwens ergens op dit forum te vinden of zitten er ook wat ‘parate kennis’ vragen bij?

HOPPA!! 15 jaar alweer, wat gaat de tijd toch snel.

Namens Magnum Vuurwerk congrats aan alle VWC-leden en Crew-members!

En have fun met de prijsvraag! :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan