Prijsvraag 13 Vuurwerkplanet.nl [Winnaar bekend]

Ik vind dat privacy technisch ook niet verantwoord, zeker met een gmail account. Woonplaats is voldoende en zelfs dat is eigenlijk niet nodig zolang je niet gewonnen hebt👀

Potver... eerste keer verkeerde e-mail adres gebruikt, dus hoppa, opnieuw verzonden, dit keer naar Viva La Bang! Nu pas zie ik en lees ik dat je ook nog eens je huisadres moet doorgeven. Ik vind dit wel eigenlijk een beetje te ver gaan. Sta hier gewoon eens bij stil, je doet mee met een prijsvraag en nog voordat je iets wint wilt men echt alles van je weten, adres... echt? 😮 Wat als wij dit niet willen delen, doorgeven? Maken we dan geen kans op een prijs? Ik denk dat wij ook graag zouden willen weten waarom dit nu ineens gevraagd wordt, terwijl dit nooit eerder is gebeurd. Kunnen jullie hier een antwoord op geven. a.u.b?

Het is niet zo dat ik het niet waardeer wat jullie en Lesli en andere importeurs/winkels voor ons doen, ik waardeer het juist enorm, maar dit is toch wel een dingetje waar we, ik althans, graag een antwoord op willen hebben. Thnx! :)

ps. Ik heb via e-mail alsnog mij adres doorgegeven, ik neem aan dat dit gewoon mag, niet dat ik hierdoor (vanwege dat ik eerder al een mail heb gestuurd) wordt gediskwalificeerd. :P hehehe!

Laatst bewerkt:
Leuke prijsvraag en wát een vette bak valt er te winnen. Ik heb mijn poging ingestuurd, succes allemaal. Lesli en VWC, bedankt voor het mogelijk maken van deze actie.

Back
Bovenaan