Prijslijst 2007/2008

Ruben

VWC lid
ferrostylecii3.png

ferroselecthd6.png

professionalartfx3.png

metallicstyleio0.png

Informatie komt van het Arjanuitman forum.

Laatst bewerkt:
De lijst is zojuist up to date gemaakt en alle prijzen staan er nu ook bij.

De informatie is goed, maar de inhoud ervan..

Best knap zo veel nieuwe potten op de markt brengen en het dan door de verkoopprijs allemaal afraders laten worden.

Breeschoten heeft zich hiermee ver naar beneden gehaald.

Laatst bewerkt:
500 gram blijft 500 gram, hoe duur een blok ook wordt.
Ik heb medelijden met de nietswetende consument die denkt een groot spektakel in huis te hebben want een blok van 160 euro, nou dan ben je de man van de avond.
In plaats van dit abnormaal dure blok van 160 kan je makkelijk 4 andere 500 grammers voor kopen. Wij freaks weten gelukkig wel beter. Wij laten ons niet naaien.

:bye:

(Ik heb dat eerder gelezen Moontan :))

Ja dat is inderdaad schandalig zoals ik al eerder had aangegeven in een ander onderwerp.

De nietsvermoedende koper verwacht en supershow voor die 160, wat natuurlijk ook te verwachten is voor zo'n gigantische prijs. Maar waar slaat dat op, zo'n gigantisch hoge prijs voor een legale 500 grammer met 200 schoten wat neer komt op een belachelijke 2,5 gram per schot! Kom op man dat slaat toch echt helemaal nergens op? Prijsvergelijkbare producten verkrijgbaar bij Alpeco hebben ene gewicht van jewelste en daarintegen 15 of 20 gram per schot.

En waarom is die 500 grams regeling in Nederland gekomen? Om mensen te weerhouden om in Belgie vuurwerk te gaan halen omdat het in Nederland ook allemaal kan? Nou niet dus.

Dit is echt mateloos slecht.

Laatst bewerkt:
Dit soort prijzen slaan idd nergens op , met uitzondering van 2 produkten met een respectabele prijs van rond de 40 euro, wat in mijn ogen een nette prijs is voor een 500 grammer, zelfs als mede ondernemer in een vuurwerk winkel zou ik zulke prijzen niet hanteren en zeker dit soort collecties nooit verkopen, ik ben zeer blij met de star en lidu collection die gewoon een nette prijs /kwaliteit neer zet voor de gehele collectie.

Jammer Fa. Breeschoten....ik ben geen klant van jullie
en zal dit ook nooit worden.
Hoge prijzen ....bijzonder matig vuurwerk !!.
Doe eens wat deze info !!
Cheers:bye:
Mek

Echt ronduit schandalig dit. :angry:
Ik vind eigenlijk dat er een actie zou moeten worden opgezet, door de vuurwerkforums of zelfs door de consumentenbond, om de onwetende vuurwerkconsumenten te waarschuwen voor dit soort laag bij de grondse praktijken om mensen hun zuurverdiende geld uit de zak te kloppen.

Ik zal zelf iig iedereen die ik spreek waarschuwen voor vuurwerk van Breeschoten. Alleen al uit principe zal ik zelfs de paar goede cakes met redelijke prijs van dit merk links laten liggen.

Echt ronduit schandalig dit. :angry:
Ik vind eigenlijk dat er een actie zou moeten worden opgezet, door de vuurwerkforums of zelfs door de consumentenbond, om de onwetende vuurwerkconsumenten te waarschuwen voor dit soort laag bij de grondse praktijken om mensen hun zuurverdiende geld uit de zak te kloppen.

Ik zal zelf iig iedereen die ik spreek waarschuwen voor vuurwerk van Breeschoten. Alleen al uit principe zal ik zelfs de paar goede cakes met redelijke prijs van dit merk links laten liggen.

Ik denk dat een actie niet nodig zal zijn.
Ik denk namelijk dat Breeschoten zich zelf uit de markt prijst.
Ik vrees een hele grote omzetdaling voor ze.
Ik kan me gewoon niet voorstelln dat er nog mensen zijn die cakes van boven de 80-100 euro gaan kopen.
Maar ja wie ben ik?
Ik laat het merk in ieder geval helemaal staan.
Ik koop er helemaal niets van.

Inderdaad, hopelijk zijn er niet veel mensen die er in trappen.
Als er dan een lagere omzet gerealiseerd wordt door de verkopers gaan die misschien volgend jaar over op een ander merk en snijdt Breeschoten zichzelf in zijn vingers.
Ik kocht altijd wel iets van Breeschoten maar dit jaar sla ik even over.
Ga nu fijn winkelen bij de concurrent.

Breeschoten heeft hele mooie producten,, alleen zoals bijna bij alle 500-grammers de probleem is: DE PRIJS en bij breeschoten is het TE overdreven!! Maar zoals ik al Ze hebben wel leuke productn!!

Dit is de vuurwerkimporteur met naar mijn mening veruit de beste producten.
Wat hun kunnen doen met 500 gram is verbazingwekkend, en al helemaal met 2,5 gram per tube!!
Echter zijn de prijzen veel te hoog. Mensen die zoveel geld aan vuurwerk besteden weten (hoop ik) bijna allemaal dat je voor 160 euro een toppot bij onze Vlaamse vrienden in Kapellen haalt.
Er zijn maar 2 cakes die de moeite waard zijn, maar zelfs die zijn te duur (de metallic 5628 en 5629).

Jammer!

Dit is de vuurwerkimporteur met naar mijn mening veruit de beste producten.
Wat hun kunnen doen met 500 gram is verbazingwekkend, en al helemaal met 2,5 gram per tube!!
Echter zijn de prijzen veel te hoog. Mensen die zoveel geld aan vuurwerk besteden weten (hoop ik) bijna allemaal dat je voor 160 euro een toppot bij onze Vlaamse vrienden in Kapellen haalt.
Er zijn maar 2 cakes die de moeite waard zijn, maar zelfs die zijn te duur (de metallic 5628 en 5629).

Jammer!

Ja BigSpender ik heb je bedankt, maar toch is Breeschoten echt niet de beste importeur hoor !!
Veel Ferro produkten zijn mooi en een kogelharde burst ,maar het prijskaartje he!!.
Het is ook allemaal blinker, blinker en nog eens blinker wat de klok slaat !!
War mij stoort is het torenhoge prijskaarje wat er aan hangt.
Geef mij maar Wolff , Hardix ,Marijn en XXL , bij deze importeurs is het prijskaartje wat vriendelijker en kwalitatief net zo goed (zo niet beter) dan Breeschoten)

Mek

Ja BigSpender ik heb je bedankt, maar toch is Breeschoten echt niet de beste importeur hoor !!
Veel Ferro produkten zijn mooi en een kogelharde burst ,maar het prijskaartje he!!.
Geef mij maar Wolff , Hardix ,Marijn en XXL , bij deze importeurs is het prijskaartje wat vriendelijker en kwalitatief net zo goed (zo niet beter) dan Breeschoten)

Mek

Inderdaad, voor mij ook geen Breeschoten.
Veel te duur en te eentonig.
Moet wel toegeven dat Breeschoten veel mooie kleuren in zijn cakes verwerkt.
Maar om daarom nu zoveel geld uit te gaan geven.

Mek

Ik ben het helemaal met je eens. Mijn favoriete importeur is dan ook Wolff, mede door zijn zachte prijsjes.
Maar als je puur naar de kwaliteit van het kruit kijkt en wat ze met "slechts" 500 gram bereikenis voor mij (op een enkele uitzondering na) Breeschoten de beste. Ik had er alleen dit jaar niks van omdat mijn verkooppunt geen Metallic meer verkocht, en ja, dan houd het op!

Bedankje terug :wink:

Back
Bovenaan