Ruben
VWC lid
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Echt ronduit schandalig dit.
Ik vind eigenlijk dat er een actie zou moeten worden opgezet, door de vuurwerkforums of zelfs door de consumentenbond, om de onwetende vuurwerkconsumenten te waarschuwen voor dit soort laag bij de grondse praktijken om mensen hun zuurverdiende geld uit de zak te kloppen.
Ik zal zelf iig iedereen die ik spreek waarschuwen voor vuurwerk van Breeschoten. Alleen al uit principe zal ik zelfs de paar goede cakes met redelijke prijs van dit merk links laten liggen.
Dit is de vuurwerkimporteur met naar mijn mening veruit de beste producten.
Wat hun kunnen doen met 500 gram is verbazingwekkend, en al helemaal met 2,5 gram per tube!!
Echter zijn de prijzen veel te hoog. Mensen die zoveel geld aan vuurwerk besteden weten (hoop ik) bijna allemaal dat je voor 160 euro een toppot bij onze Vlaamse vrienden in Kapellen haalt.
Er zijn maar 2 cakes die de moeite waard zijn, maar zelfs die zijn te duur (de metallic 5628 en 5629).
Jammer!
Ja BigSpender ik heb je bedankt, maar toch is Breeschoten echt niet de beste importeur hoor !!
Veel Ferro produkten zijn mooi en een kogelharde burst ,maar het prijskaartje he!!.
Het is ook allemaal blinker, blinker en nog eens blinker wat de klok slaat !!
War mij stoort is het torenhoge prijskaarje wat er aan hangt.
Geef mij maar Wolff , Hardix ,Marijn en XXL , bij deze importeurs is het prijskaartje wat vriendelijker en kwalitatief net zo goed (zo niet beter) dan Breeschoten)
Cheers
Mek
Ja BigSpender ik heb je bedankt, maar toch is Breeschoten echt niet de beste importeur hoor !!
Veel Ferro produkten zijn mooi en een kogelharde burst ,maar het prijskaartje he!!.
Het is ook allemaal blinker, blinker en nog eens blinker wat de klok slaat !!
War mij stoort is het torenhoge prijskaarje wat er aan hangt.
Geef mij maar Wolff , Hardix ,Marijn en XXL , bij deze importeurs is het prijskaartje wat vriendelijker en kwalitatief net zo goed (zo niet beter) dan Breeschoten)
Cheers
Mek