Royalvuurwerkfreak
VWC lid
ach ja mensen vergeten dat sinds enschede de geode eromheen heel veel kost. En je de marge is wel goed. Maar dit houd ook veel winkels overeind. Veel winkels die vuurwerk verkopen moeten in die 3 dagen tijd. Heel wat geld verdienen om het rest van het jaar te overleven in deze economie. Anders gezegd als nu van de bijvoorbeeld 100 bedrijven die vuurwerk verkoopt opeens dat niet meer mag. Zou al snel 1 op de 5 in slechter vaarwater komen. Vooral kleine dorps winkeltje die dit als goede bij verdienste doen. Verder ben ik het met hierboven eens. 25 grammers zijn er al vaak zat voor 25 dit was jaren geleden anders. Maar in een economische tijd merk ik zelf ook dat veel mensen makkelijker overal de negatieve kant opzoeken ipv postieve en de positieve onwikkelingen niet zien of niet willen zien
.
Als merken als rubro zena zo door gaan komt et wel goed. Lesli gaat ook de beter kant op maar mag nog wel wat de prijs drukken. En tja Proline/weco kartel heb ik al opgegeven die blijven achterlijke prijzen hanteren

Als merken als rubro zena zo door gaan komt et wel goed. Lesli gaat ook de beter kant op maar mag nog wel wat de prijs drukken. En tja Proline/weco kartel heb ik al opgegeven die blijven achterlijke prijzen hanteren