Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Fijne feestdagen en op naar een knallend 2022 met open kroegen, mooie reizen, evenementen en concerten maar bovenal mooie ontmoetingen met oude en nieuwe vrienden
Ontzettende fijne dagen voor iedereen. Hopelijk kunnen jullie het allemaal in gezelligheid met naasten door brengen. Ook iedereen bedankt voor weer een gezellig jaar op VWC, ondanks alles. Geniet van het moment, het is zo weer voorbij.
Voor iedereen fijne feestdagen gewenst! Nog 6 dagen tot oudejaarsdag.. geniet ervan, ook al is de situatie ruk!
Hopen dat we in 2022 weer kunnen toeleven naar een nieuw seizoen zonder verbod!
Ik wens iedereen fijne feestdagen, maar ondanks alles wens ik iedereen ook een goed en gezond maar vooral een spectaculair knallend 2022. Voor iedereen maak er wat moois van deze feestdagen.
Ik hoop dat 2022 een mooi jaar voor ons als liefhebbers mag worden met vuurwerk volgende jaarwisseling.
Ik wens iedereen een ouderwetse, zeer vrolijke, knallende, liefdevolle afsluiting van deze 2 zware jaren. Dat Nederland overspoeld mag worden met liefde, wijsheid(lol) en samenhorigheid! De beste wensen iedereen!
Beste Pyro vrienden, eindelijk is onze dag aangebroken. Ondanks alle tegenslagen wens ik iedereen een hele vuurwerkrijke dag toe en volgend jaar gaan we wat mij betreft weer vol gas en halen we de gemiste vuurwerk schade (drie) dubbel en dwars in