Powerful 5 [Uitloop 2023]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1886
Artikelnaam: Powerful 5
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 2500 gram
Aantal schoten: 5x20 schoten
Effectomschrijving: Een hele dikke set met 5 krachtige topcakes. Nergens zo goed gevuld, nergens zó voordelig!!
Afmeting:
Max. tube diameter: 25 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: 25 meter
Kartoneenheid: 1/5
Adviesprijs: € 140,00
Winkelprijs: € 89,00
Onlineprijs: € 69,99
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl
1886-powerful-5_resultaat.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk om te zien dat importeurs tegen elkaar gaan opboksen met dit soort assortimenten. Vanzelf zal duidelijk worden wie de beste heeft.

Leuk om te zien dat importeurs tegen elkaar gaan opboksen met dit soort assortimenten. Vanzelf zal duidelijk worden wie de beste heeft.

Voor ons dikke prima dit! Hij is ook nog eens goedkoper dan z'n potentiele concurrent van Mania. Ben erg benieuwd naar de filmpjes.

Goede set. Niet per se veel afwisseling maar je krijgt dan ook wel een prachtig effect in errrg mooie kleurencombinaties. I love it :D

Deze moet er ook bij. Ik heb dit jaar alleen maar dikke losse 25mm/30mm cakes. Geen boxen. Ik maak mijn eigen box wel. :yes:

ziet er veelbelovend uit! en ook iets veelbelovends..... broekhoff hanteerd een keer 'normale' prijzen!

Deze gaan we in de gaten houden. Lang geen Broekhoff gehad, dit lijkt me een goed moment om weer eens een Broekhoff dealer te bezoeken.

Back
Bovenaan