Power Box Ultra

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 8885
Artikelnaam: Power Box Ultra
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 7.500 gram
Aantal Schoten: 540 - verdeeld over 15 cakes.
Effectomschrijving: Cakebox met 15 cakes
Kartoneenheid: 1/1
Richtprijs: Voorverkoop € 259,00

O.a. te koop bij: DeVuuwerkWinkel.nl

8885_powerboxultra.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Power Box Ultra *NIEUW 2015 DRGN - Powerline
G-Force 7500 *NIEUW 2015 Weco
Select 7.5 *NIEUW 2015* Pro Line
Ik neem aan dat hier geen verschil in zit behoudens de labels, voor winkels die verschillende lijnen mogen voeren van dezelfde importeur!

Dat vindt ik. Ou jammer he concept zal leuk zijn 8 minuten vuurwerk.
Maar doe er wat mee dan nu is het 8 minuten saai en na mijn mening eentonig.
Je wilt een prof box een echte show zet die dan neer.
Je heb8 minuten de tijd.
Bouw hem mooi op
Verwerk er fluit hummers tails mines in splitting comments.
Je heb 8 minuten en vult hem zo na mijn mening erg zonde.

Al jaren hetzelfde liedje bij GBV. Snap echt niet waarom ze dit in de verkoop gooien. Er is zoveel moois op de markt te vinden qua grote boxen. Moet toch niet zo moeilijk zijn GBV?

Stel he:

Jan, Klaas en Piet vieren met alle familie's oud en nieuw. Ze hebben lang niet zoveel verstand van vuurwerk, vergeleken met de doorgewinterde freak hier op het forum. Even heel kort door de bocht:

Ze zien links de Cruel Traction en Immortal Gold staan en rechts deze box van GBV. Ze zullen kiezen uit links of rechts en de prijs is gelijk. Wedden dat de ruime meerderheid voor de box van GBV gaat?!

Tsja je zou ook de filmpjes eerst even kunnen raadplegen. Conclusie snel getrokken. Of doet de gemiddelde consument dat niet. Je moet toch weten wat je koopt?

Stel he:

Jan, Klaas en Piet vieren met alle familie's oud en nieuw. Ze hebben lang niet zoveel verstand van vuurwerk, vergeleken met de doorgewinterde freak hier op het forum. Even heel kort door de bocht:

Ze zien links de Cruel Traction en Immortal Gold staan en rechts deze box van GBV. Ze zullen kiezen uit links of rechts en de prijs is gelijk. Wedden dat de ruime meerderheid voor de box van GBV gaat?!

Ik denk dat je helemaal gelijk hebt, ik merk hier in de winkel dat er genoeg klanten zijn die op uiterlijk hun keuze's maken qua producten.
Zo'n grote box is imposant, kunnen ze mooi mee thuis komen want ziet er gaaf uit....

Tsja je zou ook de filmpjes eerst even kunnen raadplegen. Conclusie snel getrokken. Of doet de gemiddelde consument dat niet. Je moet toch weten wat je koopt?

De gemiddelde consument, of ieder geval het grootste gedeelte daarvan, gaat pas 31 december naar de winkel om vuurwerk te halen. Daarom is de laatste dag traditioneel ook echt het drukst van allemaal. Men komt inderdaad onvoorbereid binnen, sluit aan in de lange rijen en vergaapt zich tussentijds aan het grote aanbod. Zoals hier door 'Vuurwerk Huizen' ook wordt gezegd, men maakt voornamelijk de keuze op uiterlijk en prijs.

Zodoende durf ik rustig te concluderen dat deze box erg goed gaat verkopen.

als die hele box nou de snelheid had van de finale en iets meer burst had dan was het nog wel wat.

Stel he:

Wat jij hier schetst vind ik twijfelachtig. Ligt toch voor een groot deel aan de winkelier. Bij onze directe concurrenten in de buurt zou dit waarschijnlijk gebeuren ja, bij ons niet.

Ik vraag elke klant duidelijk naar de wensen en verlangens en weet snel genoeg welke producten bij welke klanten passen. Iemand met hoge kwaliteitseisen zal bij mij altijd met een cruel traction naar huis gaan in plaats van met een Deep Impact (die er heel indrukwekkend uitziet).

Wat jij hier schetst vind ik twijfelachtig. Ligt toch voor een groot deel aan de winkelier. Bij onze directe concurrenten in de buurt zou dit waarschijnlijk gebeuren ja, bij ons niet.

Ik vraag elke klant duidelijk naar de wensen en verlangens en weet snel genoeg welke producten bij welke klanten passen. Iemand met hoge kwaliteitseisen zal bij mij altijd met een cruel traction naar huis gaan in plaats van met een Deep Impact (die er heel indrukwekkend uitziet).

Klopt, mee eens. Als verkoper en liefhebber adviseer ik ook om iets anders te kopen. Vaak maken klanten ook zelf de keuze en daar is mijn voorbeeld ook op gebaseerd. Veel gemiddelde consumenten hebben ook niet van die enorm hoge kwaliteitseisen en willen voornamelijk veel voor weinig. Ze kiezen vanuit eigen beweging voor de box die er het meest imposant uitziet.

Back
Bovenaan