Ataka 7

Veel onduidelijkheid geweest over deze cake, maar na vanavond is dat niet meer nodig. Dus vergeet al die filmpjes maar waar die totaal anders is, want deze cake schiet gewoon in 3 salvo's! Wat een beest :D

Wat een beest van een cake! Het geluid van de bombettes die eruit knallen is super gaaf, klappen van de 3 salvo's zijn ongekend hard en dan nog die mooie sterren erbij maakt het helemaal af. Absolute top cake!

Laatst bewerkt:
Zo op film komt hij heel goed over moet ik zeggen, lekker agresief.
Ben wel heel benieuwd hoe deze het doet in de straat, zal zeker een wow effect hebben.

had afgelopen jaarwisseling 1 ataka gekocht was ook meteen de laatste keer .
de cake schoot 10 salvo's ipv 3 salvo's ,ook waren de knallen erg zacht !!

had afgelopen jaarwisseling 1 ataka gekocht was ook meteen de laatste keer .
de cake schoot 10 salvo's ipv 3 salvo's ,ook waren de knallen erg zacht !!

Had ik ook! Zat bij mij in de Koersk box. Was m'n finale en hoopte ook op de 3 salvo's maar de tubes deden me al anders vermoeden. Knal was inderdaad zachter dan bijv. de Happy Thunder Q.
Dit is wel misleiding want de film en beschrijving van de Ataka gaven gewoon 3 salvo's aan.

Film:

Had ik ook! Zat bij mij in de Koersk box. Was m'n finale en hoopte ook op de 3 salvo's maar de tubes deden me al anders vermoeden. Knal was inderdaad zachter dan bijv. de Happy Thunder Q.
Dit is wel misleiding want de film en beschrijving van de Ataka gaven gewoon 3 salvo's aan.

Film:

ik gebruikte hem als afsluiting van een doorlont project .
aan het einde van me project had ik een Originals Finest box met als finale een ataka ... had ik beter niet kunnen doen haha
maar op jouw film klinkt die nog aardig hard of viel dat mee ?

ik gebruikte hem als afsluiting van een doorlont project .
aan het einde van me project had ik een Originals Finest box met als finale een ataka ... had ik beter niet kunnen doen haha
maar op jouw film klinkt die nog aardig hard of viel dat mee ?

Mwah, het ging. Je moet de film eens vergelijken met m'n film van de Happy Thunder Q. Dat zijn er wel 2 maar die gaan echt een paar tandjes harder.

Back
Bovenaan