Power Box 4 [Ass.]

Ruben

VWC lid
JA050.jpg

Artikelnummer: JA050
Artikelnaam: Power Box 4
Inhoud: JW26X1, JW106X1, JW03X1, JW14X2
Richtprijs: €45,00

Ik denk dat ik deze ook ga halen, ik ben zeer benieuwd naar de pot 'Borneo', heeft iemand daar een filmpje van:bye:

Tot nu toe slechts 1 iemand die hier ervaring mee heeft gehad. Misschien dat er meer mensen zijn die iets over dit assortiment kan zeggen?

Ik zou graag willen weten hoe de boeketten enz zijn aangezien ik dit assortiment komen jaar wellicht wil aanschaffen.

ik heb hem ook mee mogen maken en ben er net als aap007 zeer over te spreken.
Ten eerst is het een goede prijs/kwaliteit verhouding, je krijgt zeker waar voor je geld.

De cakes bezitten een lekkere burst en het tempo is precies goed, de boeketten zijn mooi bv. de artic: aqua blauwe effecten met golden tail meen ik (doet zijn naam dus eer aan) ik kan me helaas niet alle effecten en boeketten meer herinneren, maar aanraden kan ik hem zeker wel:)

Ik wil deze ook wel eens proberen, 2 keer dezelfde cake! Is deze leuk om door te lonten?

jah is zeker een aanrader deze Box. mooi spul:)
Het doorlonten van de artic zou ik zeker wel kunnen aanraden, deze heeft namelijk een helder blauw effect en dubbel zou deze nog mooier uitkomen, aldus mijn ervaring:)

volgend jaar maar ff een paar van die powerboxen in huis halen jammer dat we nog zo lang moeten wachten
het zijn echt goede cakes die erin zitten jammer dat ik vorig jaar geen jorge gekocht heb:angry::cry::cry::cry:

Dit is een interessante box, mooie blokjes voor een hele leuke prijs.
Ga deze samen met powerbox 6 halen dit jaar, heb je 12 potten voor nog geen 90 euro.
Ik hoop dat het een goede vervanger wordt van lidu bigbox.

@ Lorenzo777777

Het zou zonde zijn als je deze Box liet liggen.
De dubbele Arctic is een leuk potje en zeker geen overbodige luxe.
In geen jaren zo'n goed pakket gehad voor zo'n goede prijs, meer dan tevreden over!!
Mocht je nog steeds niet overtuigt zijn, kijk dan naar de filmpjes...:wink:

helemaal waar, niks aan toete voegen:) AANRADERR

Ik heb deze box ook gehad, maar ik vond hem in verhouding met de prijs uitstekend, maar los van de prijs vond ik hem niet zo heel bijzonder. In ieder geval niet voor 24.00 uur.

Back
Bovenaan