Power 6 cakes Assortiment

Dat is aan de hand van deze video ook wel te zien ja. Mega 6 heeft veel grotere en vollere effecten. Lijkt er ook op dat de burst van de Mega 6 harder is.
Daarin tegen vind ik in dit assortiment meer variatie zitten dan in de mega 6. en deze hebben een finale shot.
zo hebben beide assortimenten hun voor en nadelen en kunnen wij als consument voor onszelf de juiste keuze maken :)

De spreiding en burst waren prima, effecten waren alleen niet vol maar dat is ook logisch want ze zijn niet maximaal gevuld.

Wat een enorme toppers zijn dit toch! afgelopen jaar een karton aangeschaft maar dat gaat dit jaar zeer zeker nog een keer gebeuren

Deze waren echt top vond ik, best leuke effecten, en heel goedkoop.
Ik had er 57 euro voor betaald, meer dan prima.

Valt deze te vergelijken met de big19?

Als je dit topic goed door leest, dan wordt duidelijk dat de mega 6 beter wordt bevonden. Dat is ook mijn eigen ervaring. Zo als je wel weet staat de big 19 weer hoger aangeschreven dan de mega 6, dus je hebt hier je antwoordt.

Als je dit topic goed door leest, dan wordt duidelijk dat de mega 6 beter wordt bevonden. Dat is ook mijn eigen ervaring. Zo als je wel weet staat de big 19 weer hoger aangeschreven dan de mega 6, dus je hebt hier je antwoordt.
Ik had ze ook vorig jaar, ik vond de big 19 beter en mooier. De boeketten van de power 6 waren niet mooi en vrij mager... de big 19 altijd mooi groot, goede bursts en ronde boeketten.
Nee voor mij de big 19 weer, en dit jaar ook maar weer eens een buurtassortiment erbij

Prachtige set voor die 57 euro. Had hem graag dit jaar weer gehad.
Vond zelf de burst goed, vulling van de boeketten kon wellicht wat beter.

Ik kwam hiervan nog een foto tegen in me telefoon back up.
Vind het voor de karton prijs altijd een must have

Valk palmwave.jpg

Had er in 2020 ook weer een karton van besteld, na 2 jaar doorschuiven vanwege corona kon ik eindelijk de bestelling afgelopen jaarwisseling ophalen. Helaas was de doos in China verkeerd ingepakt en zat er 12x Evil Dream in, in plaats van 2 x 6 stuks unieke potten. Gelukkig had ik nog een setje van 2019 staan. Hopelijk komend jaar nog weer verkrijgbaar, vind het goede potten in de freakprijs 120 voor een karton.

Back
Bovenaan