Power 6 cakes Assortiment

acyrus

VWC lid
Iemand die meer weet over dit assortiment? Ziet er namelijk wel erg leuk uit, vooral benieuwd naar de NEM!

sddf.jpg

POWER ASSORTIMENT ( 6 STUKS )
Artikel nr.
1108
Vuurwerk categorie:
Cat 2
Kruit gewicht:
2250 gram
Schoten:
150 schoten
Het goedkoopste rampakket van NL.

6 Cakes van 25 mm en 375 gram per stuk aan kruit.

Alle cakes zijn voorzien van verschillende dikke effecten .

Is de omlabeling van de Mega 6 van Mania als ik me niet vergis. Heb deze besteld en ben benieuwd wat deze gaat doen. Van beide heb ik de filmpjes bekeken. Er zit toch wel verschil in. Dus heb mij vergist.

Dit is een product van valk en misschien andere rubro dealers. Dus eigenlijk een huis assortiment ook. Deze was als set van 6 te koop op vuurwerk per doos

Is de omlabeling van de Mega 6 van Mania als ik me niet vergis. Heb deze besteld en ben benieuwd wat deze gaat doen. Van beide heb ik de filmpjes bekeken. Er zit toch wel verschil in. Dus heb mij vergist.
Mega 6 van Mania heeft 20s, deze 25.

Lijkt me best een leuk setje dit :)

ik ben zeer positief verrast door deze dingen! Goede burst lekker tempo goede effecten. super cakes voor een prima prijs! deze komen er dit jaar vermoedelijk weer bij!

Horen deze echter niet bij het valk topic? ze werden bij valk als valk power assortiment verkocht?

ik ben zeer positief verrast door deze dingen! Goede burst lekker tempo goede effecten. super cakes voor een prima prijs! deze komen er dit jaar vermoedelijk weer bij!

Horen deze echter niet bij het valk topic? ze werden bij valk als valk power assortiment verkocht?

Niet enkel Valk, is gewoon van Rubro. Ik heb ze in Steenbergen gekocht

Positief verrast, mooie cakes

Idd toch en gelukkig reuze meegevallen. Prima cakes. Moet me ook niet mee laten slepen door 1 negatief bericht.:wink:

Back
Bovenaan