Pietje PYRO
VWC lid
@AirPainterLeesvoer!
Op laatste moment een paar flinke jongens toegevoegd
Overheid.nl | Consultatie Regeling aanwijzing consumentenvuurwerk (RAC)
www.internetconsultatie.nl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
@AirPainterLeesvoer!
Op laatste moment een paar flinke jongens toegevoegd
Overheid.nl | Consultatie Regeling aanwijzing consumentenvuurwerk (RAC)
www.internetconsultatie.nl
Sowieso kijk ik uit naar 31 december.....Nu de Consultatie gesloten is. Wat zijn dan precies de vervolgstappen? Wat is nu zo'n beetje de datum om naar uit te kijken?
Wat NL pad, vraag ik me dat ook af.Nu de Consultatie gesloten is. Wat zijn dan precies de vervolgstappen? Wat is nu zo'n beetje de datum om naar uit te kijken?
Nu de Consultatie gesloten is. Wat zijn dan precies de vervolgstappen? Wat is nu zo'n beetje de datum om naar uit te kijken?
De argumenten zijn wel heel erg sterk en mocht dit voor een rechter komen dan maakt het ministerie geen schijn van kans.Ze hebben schijt aan onze argumenten. Alles is mogelijk.
Ja dat weten WIJ Pietje maar goed ik hoop het met je mee. Tis niet dat ik geen hoop meer heb en ik weet ook wel een beetje wat er speelt links en rechts maar 1 ding weet ik wel de politiek heeft heel vaak zn eigen agenda.De argumenten zijn wel heel erg sterk en mocht dit voor een rechter komen dan maakt het ministerie geen schijn van kans.
Wordt een bakkie janken met de pet op.. tenminste, ik ben er op voorbereid.Ik vrees dat het daar op het laatst nog op aankomt... Zal nog stress worden, laatste jaartje... Voor iedereen de hoop dat men wat in de breedte heeft voorbesteld...
Geiten zijn het!en ze kennen en misbruiken alle geitenpaadjes...