Posters Vuurwerkcrew.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
We hebben dit jaar de demo-avond van Wolff Vuurwerk mogen meemaken, hier hebben wij mooi beeldmateriaal geschoten en daar ben ik mee aan de slag gegaan. Kruitsnuiver had mooie effectfoto's kunnen maken van de producten en het idee was dan ook snel om een poster te maken met deze foto's. Het zou eerst 1 poster worden, maar uiteindelijk is het allemaal wat aangepast en zijn het 2 posters geworden, een horizontale en een verticale.
Op de posters staan de artikelen en effecten afgebeeld met daarbij een prijsaanduiding die door de winkeliers in te vullen is en natuurlijk de nodige logo's van de merken en uiteraard VWC.

Wij hebben deze posters momenteel bij 2 winkels (Hornsveld te Hilversum en Vos Ijzerhandel te Huizen) en natuurlijk Wolff Vuurwerk zelf aangeboden. Bij iedereen ontvingen wij positieve reacties en komen ze zeker in de winkel te hangen, bij Hornsveld is dat zelfs al met 1 poster het geval.

Hier de foto's ervan, 1 verticale en 1 horizontale:

IMG_5421vwc.jpg

IMG_5423vwc.jpg

IMG_5422vwc.jpg

Ik heb de poster vandaag zien hangen in de winkel van Hornsveld.
Ziet er fraai uit met al die mooie effecten erop van de blokken.
En gelijk een goeie reclame voor jullie website.
:cool: :cool:

Klopt bij ons hangt de poster al.

Complimeten voor Vuurwerkcrew.nl ziet er zeer netjes uit!

Hehe, bedankt.
Gister ben ik benaderd door de plaatselijke wolff-dealer (ook andere merken daarnaast) te Hasselt. Aangezien wij de demo bij zullen wonen was dit ons plan al, maar nu zij zonder vragen interesse hebben getoond zijn we helemaal overtuigd. Dat zal dus de 3e winkel zijn waar ze zullen komen te hangen. :D

Hehe, bedankt.
Gister ben ik benaderd door de plaatselijke wolff-dealer (ook andere merken daarnaast) te Hasselt. Aangezien wij de demo bij zullen wonen was dit ons plan al, maar nu zij zonder vragen interesse hebben getoond zijn we helemaal overtuigd. Dat zal dus de 3e winkel zijn waar ze zullen komen te hangen. :D

Te gek dit. Blijf zeggen terecht. Want ik de heb de poster zien hangen in de winkel en hij is prachtig. Komt vooral door de duidelijke effecten van de potten die staan afgebeeld . Het geheel is niet druk maar wel heel mooi.
Als screensaver doet de poster het ook heel mooi.
:cool: :cool:

Laatst bewerkt:
heb hem zien hangen bij Hornsveld wijs mannen.. echt wel stoer dit en slim iedereen kijkt er even op en onthouden toch even dat vuurwerkcrew .. thuis toch maar eens kijken krijg je dan... erg mooi gemaakt de poster complimentjes

heb hem zien hangen bij Hornsveld wijs mannen.. echt wel stoer dit en slim iedereen kijkt er even op en onthouden toch even dat vuurwerkcrew .. thuis toch maar eens kijken krijg je dan... erg mooi gemaakt de poster complimentjes

Dank je, wij zijn er ook erg tevreden over en hebben goede reacties ontvangen van mensen en winkeliers.
Er is nog niets zeker natuurlijk, maar de bedoeling is dit toch uit te breiden. :wink:

Hebben we in 2006 gedaan inderdaad, is even geleden hehe.
We hebbend dan ook nu niet in de planning om posters aan te bieden verder, maar we houden de vraag in gedachten. :wink:

Oud topic, kan wel op slot. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan