Postenhandel nord

Oclee

VWC lid
Verrassende winkel in Delmenhorst (nabij Bremen). Verkopen een breed assortiment van tropic, triplex, funke, evolution, vuurwerktotaal, etc. Viel me op dat de Nederlandse merken daar voor beste scherpe prijzen in de winkel lagen(even inzoomen op de foto's). Het was daar zatermiddag redelijk druk, maar er was nog genoeg te koop. Paar foto's genomen, maar dat geeft niet een goede indruk van de winkel en aanbod. 20190108_212001.jpg20181229_114001.jpg20181229_113527.jpg20181229_113523.jpg

Wat nou gecertificeerde bunkers en sprinklers, gewoon op een pallet in de winkel!
Mooie prijzen ook voor Evo zeg :shocked:

De evolution cakeboxen waren allemaal 99,95 the carolla etc. Door het uploaden is de kwaliteit van de foto's wat verslechterd.

precies, als je de reiskosten meerekent en de tijd die het je kost......
en veel evo boxen zijn in freak acties echt niet veel duurder/zelfde

Het gaat ook om de ervaring, t'is toch anders dan je bestelbon inleveren, spullen inladen en weer weggaan zoals in Nederland. Als je even tankt (super/euro98 1,24) en wat drank inslaat wordt het al gauw aantrekkelijk om een dagje Duitsland te doen.

Zo had ik dat nog niet gezien misschien valt er wat te handelen bij afname 10 boxen of meer dat verzacht een beetje de afstand t is wel flink rijden...

Dit lijkt me veel prettiger winkelen dan bestellen en een uur op je order wachten bij afhalen. Lekker een beetje rondneuzen. Jammer dat het zo ver is

Zou leuk zijn als deze door het jaar heen ook geopend is. Kan je er een keer een tripje van maken.

De evolution cakeboxen waren allemaal 99,95 the carolla etc. Door het uploaden is de kwaliteit van de foto's wat verslechterd.

dit is een andere Carolla dan die wij hier hebben. Wij kennen de Evo Specials The Carolla
Vindt de prijzen die ik dat zo snel zie niet heel erg veel goedkoper, gemiddelde freakaktie is heel stuk goedkoper.
Maar zeker iets om te onthouden, want het ziet er zeker best bijzonder uit en er zullen zeker mooie aanbiedingen tussen liggen als je een beetje zoekt.

dit is een andere Carolla dan die wij hier hebben. Wij kennen de Evo Specials The Carolla
Vindt de prijzen die ik dat zo snel zie niet heel erg veel goedkoper, gemiddelde freakaktie is heel stuk goedkoper.
Maar zeker iets om te onthouden, want het ziet er zeker best bijzonder uit en er zullen zeker mooie aanbiedingen tussen liggen als je een beetje zoekt.

Wat is het verschil tussen de Nederlandse corolla en de Duitse, afgezien van de vorm?
Maar een heel stuk goedkoper in de freakacties, dat valt ook wel weer mee. Je zou ook kunnen zeggen, dat je eind december deze voor een schappelijke prijs nog op de kop kan tikken. De meeste freakprijzen stoppen hier vaak eind november. Geeft de marges wel een beetje aan(wisten we wel natuurlijk ;))

Wat is het verschil tussen de Nederlandse corolla en de Duitse, afgezien van de vorm?
Maar een heel stuk goedkoper in de freakacties, dat valt ook wel weer mee. Je zou ook kunnen zeggen, dat je eind december deze voor een schappelijke prijs nog op de kop kan tikken. De meeste freakprijzen stoppen hier vaak eind november. Geeft de marges wel een beetje aan(wisten we wel natuurlijk ;))

klopt maar voor velen niet rendabel om 500 km rijden zo niet meer om een paar blokjes voor gering voordeel op de kop te tikken.

Wat is het verschil tussen de duitse corolla evo special en de Nederlandse versie? Wat daar kan ik nergens iets over vinden.

Back
Bovenaan