Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
volgens mij ergens de lijn van enschede en dan na noorde toe zitten hen veelGodver ook weer super producten , maar volgens mij ligt dat nergens in het zuiden over de grens![]()
Kun je hier gewoon binnen lopen en uit de schappen halen of gaat het anders ?
Kende deze winkel helemaal niet. Die zwartkruit nitraten zijn ook wel goed als ik de filmpjes zo zie.
klopt zijn plof dingenNaar mijn mening bagger spul, op filmpjes klinkt al vaak mooier.
Veel ex Lidl artikelen voor nog betere prijzen dan toen het bij de Lidl in de winkel lag.. gezien de prijsontwikkelingen laatste tijd meer dan welkom.
Daar verkopen ze ook gewoon vuurwerk.Zit er toevallig een posten borse bij bunde / leer in de buurt?
Ik zag dicht bij zijnde is Posten-Börse Aschendorf. zal daar ook gewoon vuurwerk zijn ?
Zeker, wel erg druk dus kom op tijd als je voor specifieke producten gaatZit er toevallig een posten borse bij bunde / leer in de buurt?
Ik zag dicht bij zijnde is Posten-Börse Aschendorf. zal daar ook gewoon vuurwerk zijn ?
Zeker, wel erg druk dus kom op tijd als je voor specifieke producten gaat