Post hier je mooiste foto - offtopic editie

YorickT

VWC lid
Dit topic is speciaal bedoeld voor ons (hobby) fotografen die soms ook eens wat anders vastleggen dan een vuurwerkshow.

Andere foto topics:

Weer / meteo foto topic: Klik

Collectie topic: Klik

Game on!

Toevallig ben ik gisteren bezig geweest met het editen van wat oudere foto's (lees 2 weken terug) en toen kwam ik dit plaatje tegen uit de Efteling tijdens het eerste negen pleinen festijn van 2019

P1100345_IG.jpg

Wel, dan plaats ik nog eens een foto. Niet heel erg tevreden met deze plaat maar wel een leuke uitdaging gevonden voor na mijn vakantie: een vlindertuin bezoeken!

DSC00459_logo-2.jpg

januari-2019-beste-1.jpg

Heb zoveel "mooie" (hopelijk) foto's om te delen. Laten we beginnen met een van 1 januari 2019 xD

DSC01901_logo.jpg

Kleine bump ! Afgelopen maandag avond gemaakt bij het nieuwe sprookje in de Efteling: De zes zwanen

Naast mijn pyro hobby, is mijn fotografie hobby ook flink uit de klauwen gelopen.
Zo ver zelfs dat ik een eigen fotostudio set-up heb, waar ik regelmatig portret shoots doe.

Dana.jpg

Een onontdekt genre kwa fotografie was voor mij wel de straatfotografie. Ondanks dat ik het ontzettend interessant vind maar het lastig vind om tot uitvoering te brengen. Voor straatfotografie heb je wel ballen nodig, je moet durven en dat klinkt makkelijker dan het is.

Een aantal dagen geleden heb ik mijn eerste poging gewaagt en ik moet zeggen dat ik niet ontevreden ben.

DSC02344-2.jpg

Back
Bovenaan