Post hier je day after foto's

Bombone zeer nette collectie hadt je daarzo :D
damn ! jorge blokken kartonnen 3"' en zelfs 4'' salute,s dat daar nog gewoon aan was te komen :O ... !.
grtzz

Ik heb maar een paar day after foto's wat in de avond gemaakt maar lens was erg vies daardoor slechte foto's

2r6d6c8.jpg

f35kw2.jpg

64h350.jpg

20k8y81.jpg

Laatst bewerkt:
Ik zie hier een hoop mooie foto's, leuk! Jammer dat ik zelf niets heb, we hebben in de nacht al op lopen ruimen...

Ik heb hier ook zitten opruimen midden in de nacht, helaas vonden een paar onverlaten het nodig om alles uit de plastic vuilnis zakken te halen, en op straat rond te gooien. :frusty:

@ Moontan: Heb je die cakes vanaf die bar af zitten schieten met bevestiging of zonder? En die Mixed Emoticons van Weco, kan die in Duitsland worden gekocht tijdens de laatste 3 (verkoop) dagen van het jaar, of heb ik dat mis?

Ik heb hier ook zitten opruimen midden in de nacht, helaas vonden een paar onverlaten het nodig om alles uit de plastic vuilnis zakken te halen, en op straat rond te gooien. :frusty:

@ Moontan: Heb je die cakes vanaf die bar af zitten schieten met bevestiging of zonder? En die Mixed Emoticons van Weco, kan die in Duitsland worden gekocht tijdens de laatste 3 (verkoop) dagen van het jaar, of heb ik dat mis?

Daar zit je heel erg mis. Weco is wel duits, maar deze cake is proffesioneel. Net zoals dat Lidu ook consumenten EN proffesioneel vuurwerk heeft.

These are my pictures the day after. In Poland, people shoot in their backyards so I could only do photos of my fireworks.

If you are interested I can look for my photos from New Year's Eve 2007.

pict0545qa8.jpg

pict0546sj0.jpg

pict0547ep9.jpg

pict0548mm6.jpg

pict0549mx1.jpg

my.php

pict0551ca2.jpg

pict0552ul2.jpg

pict0553ui9.jpg

pict0554ez2.jpg

pict0555fl8.jpg

pict0556kn3.jpg

pict0559cq9.jpg

pict0560mj6.jpg

pict0561yu7.jpg

pict0562xu1.jpg

pict0563hb6.jpg

pict0564lk4.jpg

pict0565dk4.jpg

pict0567nu2.jpg

pict0568pa5.jpg

pict0569ll6.jpg

pict0570gp4.jpg

pict0571oa1.jpg

De hele dag bezig geweest, toch niet gegaan als gepland
Heb niet zoveel kunnen sparen als ik wilde, en ook geen projecten:(
Maar daar komt in 09/10 verandering in! doorlonten maar!:p

Begonnen precies om 10 uur tot 6 uur in de avond;
deel van tuin :D
au8nyo.jpg

en voor de tuin;
2nbegs9.jpg

Daarna om 6 uur naar binnen gegaan en toen naar familie geweest
bij een tramhalte gestaan van 9 tot half 2 in de nacht, erg gezellig!
350wi10.jpg

Owja een momentje rust voor me zelf :p
2qnzdw1.jpg

Om 12 uur familie naar buiten en dan laten zien wat ik met gespaard zakgeld kon doen :D:p
11j9grm.jpg

Om half 2 kwam mijn Oom's buurman met een mat, toch wel lekker om de dag mee aftesluiten, over andermans snippers heen :D
348ixs5.jpg

:bye:

Laatst bewerkt:
Wat mooi om alle foto's te zien super gewoon!! Hier krijg ik kippenvel van:)
Ik wil dit jaar ook foto's gaan maken!! Dus die zie je volgend jaar wel hier tussen staan
Mvg Mike

Ik dacht dat ik meer foto's had gemaakt. Want ik mis een groot deel van de potten die ik en mijn neefje hebben afgestoken..
Enfin, toch nog 1 foto weten te vinden:

9rkq5g.jpg

Back
Bovenaan