Xtremerides
Banned
Day After Foto's
Day After Foto's
Aangezien ik dus dit jaar veel minder te besteden heb en Day After foto's van mij nog nooit geplubiceerd zijn kan ik dit jaar dat eigenlijk wel doen. Dat beetje consumenten vuurwerk wat ik heb. Ach als ze dat dan vinden lach ik ze nog uit ook! Ik had hier nog geen topic over gevonden...
2006-2007
Hier begon ik met foto's daarvoor was het niet echt relevant. Behalve dan de vernielingen maar die mag ik hier niet posten
De in middels beroemde kat. Dit was zijn crematie
Weer een andere locatie waar ik vier
Vreugde vuren kende ze nog niet in Sittard maar dat heb ik ze oa
wel bij geleerd
2007-2008
300.000 klappertje en je wilt niet weten wat er af komt
Een van de gasten heffend met een lege doos
en de andere gasten
En de kleintjes die elk jaar er ook zijn, daar doe je niets aan. Dat is overal, ik trek op één of andere manier altijd kinderen aan.
Mooi tapijtje hé?!
Beetje eigendunk om voor jezelf de rode loper uit te leggen
2008-2009
Mooi systeem blijft het!
6-7 meter hoog
Ik zal dat dit jaar gaan missen dat tapijtje
Dat waren ze, zo viert een Leienaar oudjaar in Sittard
Ik heb de oudjaren hier wel wat verandert. Nu dat ik geen budget heb voor dit jaar betekent niet dat ik niet veel zal zien alleen ik heb minder invloed. Onder het motto wie betaald, wie bepaald. Ik heb zelf altijd graag de regie in handen maar helaas. Dit jaar wordt het toekijken.
Day After Foto's
Aangezien ik dus dit jaar veel minder te besteden heb en Day After foto's van mij nog nooit geplubiceerd zijn kan ik dit jaar dat eigenlijk wel doen. Dat beetje consumenten vuurwerk wat ik heb. Ach als ze dat dan vinden lach ik ze nog uit ook! Ik had hier nog geen topic over gevonden...
2006-2007
Hier begon ik met foto's daarvoor was het niet echt relevant. Behalve dan de vernielingen maar die mag ik hier niet posten

De in middels beroemde kat. Dit was zijn crematie
Weer een andere locatie waar ik vier
Vreugde vuren kende ze nog niet in Sittard maar dat heb ik ze oa
wel bij geleerd
2007-2008
.jpg)
300.000 klappertje en je wilt niet weten wat er af komt
Een van de gasten heffend met een lege doos
en de andere gasten
En de kleintjes die elk jaar er ook zijn, daar doe je niets aan. Dat is overal, ik trek op één of andere manier altijd kinderen aan.
Mooi tapijtje hé?!

Beetje eigendunk om voor jezelf de rode loper uit te leggen

2008-2009
Mooi systeem blijft het!

6-7 meter hoog
Ik zal dat dit jaar gaan missen dat tapijtje
Dat waren ze, zo viert een Leienaar oudjaar in Sittard

Laatst bewerkt: