mat96matje
VWC lid
Ik heb de alladin gewoon aangenomen, ik ben benieuwd hij heeft 25 schoten en er staat op Made for Germany
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb ook al een mailtje gestuurd naar de Boeren Bond en Lesli. Dit was gewoon bagger. Aladin kost in Duitsland wel 7 (!) Euro, en dit is de link: Aladin. Ronduit schandalig, voor iets wat 18 euro kost... Ik hoop dat ik met een van beide partijen een goede oplossing kan vinden, want ik ga hier niet mee akkoord, vooral ook omdat de verkoper (@ Boeren Bond) mij verzekerde dat dit 100% hetzelfde artikel betrof, en het slechts een omlabeling (?) was.Alladin gekregen als vervanger, was niks aan gewoon een *** potje,weet iemand of je aanspraak kan maken als je ontevreden bent over een vervanger, echt misleidend.Stond daar te kijken, hadden ze naast de pontificaal ook alladin neergezet, zag er hetzelfde uit met die tubes enzo. Dus ik dacht dat ik dezelfde zou krijgen.
Heb ook al een mailtje gestuurd naar de Boeren Bond en Lesli. Dit was gewoon bagger. Aladin kost in Duitsland wel 7 (!) Euro, en dit is de link: Aladin. Ronduit schandalig, voor iets wat 18 euro kost... Ik hoop dat ik met een van beide partijen een goede oplossing kan vinden, want ik ga hier niet mee akkoord, vooral ook omdat de verkoper (@ Boeren Bond) mij verzekerde dat dit 100% hetzelfde artikel betrof, en het slechts een omlabeling (?) was.
+ YouTube Video | |
Heb ook al een mailtje gestuurd naar de Boeren Bond en Lesli. Dit was gewoon bagger. Aladin kost in Duitsland wel 7 (!) Euro, en dit is de link: Aladin. Ronduit schandalig, voor iets wat 18 euro kost... Ik hoop dat ik met een van beide partijen een goede oplossing kan vinden, want ik ga hier niet mee akkoord, vooral ook omdat de verkoper (@ Boeren Bond) mij verzekerde dat dit 100% hetzelfde artikel betrof, en het slechts een omlabeling (?) was.