[POLL] VARA Vroege Vogels - Vuurwerk steeds meer aanbanden.

Ook weer in zo veel mogelijk browsers en op zoveel mogelijk apparaten gestemd. Alles wat je in het leven doet is milieuvervuilend dus vuurwerk afsteken ook. En natuur in Nederland bestaat niet, alles wordt kunstmatig in stand gehouden door de mens.

Het verbranden van fossiele brandstoffen door de mens veroorzaakt het versterkte broeikaseffect waardoor we nu het warmste jaar hebben in 300 jaar tijd. Klimaatverandering zorgt ervoor dat er enorm veel plant en diersoorten uitsterven.

Dus die zogenaamde natuurfreaks moeten gewoon eens keer nadenken en niet van alles gaan roepen wat onjuist is!:bye:

Als ze het ooit gaan verbieden, wordt het alleen maar leuker om te blijven stoken. Regels zijn er om te worden overtreden!

Stelling: “Vuurwerk is slecht voor mens, dier en milieu. Hoogste tijd om particulier vuurwerk afsteken te verbieden.” Wat vind jij?
Totaal aantal stemmen: 2517
Ja, verbieden 46.5%
(1171 stemmen)
Nee, niet verbieden 52.8%
(1328 stemmen)
Geen mening 0.7%
(18 stemmen)

Muhahahaha

Het heeft twee uur geduurd

Echt geiten wollen sokken daar.
Ik vindt het vervuiling ik vindt het zo de van het geld.
Schenk het geld daar.
Ik ik ik dat hele medium daar.
Ik haat zeurpieten die zijn er ook nog steeds.
Alles in dot land is een probleem en word een probleem.
Word van mug een olifant gemaakt.

Maar dankzij deze rakkers ben ik bang dat het vuurwerkverbod er binnen 5jaarkomt.

Ondertussen trappen al die geitenwollen boomknufelaars in een oude Volvo 850 rond.
En wonen ze in half geisoleerde woningen.
Dan de bij is het mijn geld, ik maak uit wat ik met mijn eigen verdiende geld doe.

Ondertussen trappen al die geitenwollen boomknufelaars in een oude Volvo 850 rond.
En wonen ze in half geisoleerde woningen.
Dan de bij is het mijn geld, ik maak uit wat ik met mijn eigen verdiende geld doe.

Groot gelijk heb je! Een persoon durft zelfs te zeggen dat we maar een bordspelletje moeten gaan spelen daar heb je veel langer plezier van. Bij mijn jaarwisseling hoort vuurwerk!

En dan hebben "we" "gewonnen" dan gebruiken ze de uitslag toch niet.....

Maar ook gestemd natuurlijk ;)

die reactie's ook

Afschaffen. Vroeger was het nog wel leuk, maar tegenwoordig is een rotje een kanonslag en een kanonslag een superbom waarmee je gemakkelijk een schuurtje of zelfs een huis opblaast. Het wordt toch alleen maar gekker en gekker. Nog even en je kunt de granaten los in de winkel kopen. Direct verbieden is de enige oplossing. De dieren worden er knetter gek van. Direct stoppen.

hierbij zie ik van die oude alleenstaande vrouwen met 17 katten die lopen te mauwen op alles en iedereen.

Ja, wat verwacht je als je een Poll op een bomenknuffelaar forum zet.. Dan krijg je dit.. Net als dat je een poll hier neer zet je allemaal tegenover gestelde reacties krijgt... Hoe kan dit ooit representatief zijn? Dit is toch niet de gemiddelde Nederlander? Dit zijn gewoon mensen die kei en keihard tegen het vuurwerk zijn. En hier allemaal stuk voor stuk een totaalverbod op willen.. En dan vervolgens een poll neerzetten? Ze zijn achterlijk geworden... ( we winnen trouwens nog wel dat is het mooiste )

Ja, wat verwacht je als je een Poll op een bomenknuffelaar forum zet.. Dan krijg je dit.. Net als dat je een poll hier neer zet je allemaal tegenover gestelde reacties krijgt... Hoe kan dit ooit representatief zijn? Dit is toch niet de gemiddelde Nederlander? Dit zijn gewoon mensen die kei en keihard tegen het vuurwerk zijn. En hier allemaal stuk voor stuk een totaalverbod op willen.. En dan vervolgens een poll neerzetten? Ze zijn achterlijk geworden... ( we winnen trouwens nog wel dat is het mooiste )

ja echt heh, en die mensen zijn trouwens ook zo dom, ZO DOM, dat het gewoon simpelweg eng is!
Een totaalverbod lost niets op, wij liefhebbers hebben allemaal dondersgoed in de gate hoeveel illegaal vuurwerk er af word gestoken, in mijn omgeving is denk ik zo'n 40 procent van alles wat ik de lucht in zie gaan illegaal. Als de "concurentie" die de illegale markt nu nog heeft van de legale markt wegvalt, dan is het hek van de dam! Dan zal er nog veeeeeeeeeeeeel meer illegaal spul uit het buitenland zonder enige vorm van controle verkocht worden aan jochies van 15 hier.

Een totaalverbod zou alle heisa rondom onze hobby veel en véééél erger maken. Ik snap niet dat die mensen zo dom zijn dat ze dat niet snappen. Zijn echt van die figuren die geen fuck om andermans plezier geven en enkel aan zichzelf denken. Ik heb er ook last van als er in de buurt in de zomer iemand aan het bbqen is en de hele wijk naar aangebrand vlees stinkt maar ik gun anderen hun plezier en laat ze lekker hun gang gaan. Die antivuurwerk lobby zijn allemaal hele enge mensen, mensen die alles willen zoals het in hun eigen wereldje past en alle andere mensen kunnen optiefen wat hun betreft.

Ik kan maar één fucking dag in het jaar mijn hobby uitoefenen en ik ben daarmee niemand tot last maar evengoed gaan die groenlinks hippie boomknuffelaars lopen janken dat mijn hobby helemaal verboden moet worden pfffffffffffffffff en die ***polls ben ik ook zat, allemaal linkse poppenkast, lekker representatief ook al die polls verschijnen op websites waarvan je bij voorbaat al weet dat driekwart van die mensen tegen vuurwerk zijn en dan gaan ze daarna beweren dat dit representatief is voor de hele Nederlandse bevolking. ********ken, allemaal!

HAHAHA we staan weer voor :D

Vuurwerkverbod?

Stelling: “Vuurwerk is slecht voor mens, dier en milieu. Hoogste tijd om particulier vuurwerk afsteken te verbieden.” Wat vind jij?
Totaal aantal stemmen: 3652
Ja, verbieden 34.1%
(1244 stemmen)
Nee, niet verbieden 65.4%
(2390 stemmen)
Geen mening 0.5%
(18 stemmen)

las bij de commens ook ergens iets dat iemand zegt dat hij niet begrijpt dat er zoveel mensen voor zijn heheheh :-)

Back
Bovenaan