Poll tegen vuurwerk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
gestemd.. Maar hoeveel van deze haat polls zijn er eigenlijk? Er hoeft maar 1tje alleen in handen van groenlinks te blijven en ze hebben op hun manier weer eens punten gescoord.
Ziek word ik er van

Zie het als sport joh, lekker een beetje trollen. Nut heeft het niet, maar ik zie de scheve gezichtjes al bij de geitenwollen sokjes als de uitslag 50/50 is :D

Vooruit maar weer de jaarlijkse haatpolletjes nemen weer toe als December zowat op de kalender staat!! Wat haat ik dit zeg bah.. Uiteraard gestemd weer!!

Heb gestemd op de eerste poll en tevens ook de laatste.
Ieder jaar weer wordt het gekker met het anti vuurwerkbeleid, polls en de nodige vernielingen door randdebielen. Ik blijf het zeggen, dit moet een forum zijn voor en van vuurwerk liefhebbers, maar door dit soort "acties" te promoten of dwars te bomen (al kunnen ze in ons voordeel zijn) werkt het bij mij averechts.
Steeds weer moeten de vuurwerk freaks zien hoe ons land omgaat met achterlijke regeltjes en als het even kan bestaat er straks helemaal geen vuurwerk traditie meer.
Wil op het forum leuke dingen lezen over vuurwerk in plaats van mezelf steeds weer te moeten opwinden over de linkse politiek, Arno Bonte etc etc.

Als we deze polls maar laten lopen, eindigen de meesten ervan in ons nadeel. Dit geeft de mediahetze alleen maar een grotere stok om mee te slaan.

We moeten zoveel mogelijk van deze polls in ons voordeel of 50/50 laten eindigen.

Ik zie de berichten al voor me in het anti vuurwerk AD: "Uit onderstaande 5 polls blijkt dat 70% van de bevolking een vuurwerkverbod wil"

Als ze hier mee bij de politiek aan kunnen kloppen, komt dat verbod er alleen maar eerder!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan