[POLL] RTL Nieuws (Zo laat in t jaar nog)

kloppen mijn vermoedens toch (denk ik)!

ik had al het idee dat de vwhaters nu veel harder aan het haten zijn dan de (seizoens geprikkelde) liefhebbers aan het liefhebben zijn. en idd, ik denk dat toen de poll de lucht in ging alleen de mensen die er boven op zitten (haters en liefhebbers) er lucht van hebben gekregen. maar door er op het journaal een stukje over te doen hebben ze ook de seizoens geprikkelde liefhebbers weten te bereiken die blijkbaar vonden dat ook zij moesten laten horen dat ze van ons feest af hebben te blijven!

de stand van zaken is nu: 41% voor niets veranderen. en 12% voor een versoepeling.

en raad eens: daar word ik best wel vrolijk van!:D

Laatst bewerkt:
Het gaat goed, laatste stand op rtlnieuws.nl :

28% Afsteken door particulieren helemaal afschaffen

17% Alleen afsteken tussen 23:00 en 1:00 uur rond de jaarwisseling

42% Niets veranderen, regels zijn prima zo

13% Regels versoepelen zodat je het hele jaar door mag afsteken

Onthoud wel dat het hier maar om een poll van RTL Nieuws gaat hè... Dit zal uiteindelijk weinig invloed hebben op het wel of niet verbieden van vuurwerk.

Onthoud wel dat het hier maar om een poll van RTL Nieuws gaat hè... Dit zal uiteindelijk weinig invloed hebben op het wel of niet verbieden van vuurwerk.

Maar toch essentieel voor veel mensen die stemmen op zo'n poll, mensen hebben namelijk snel de neiging om iets te laten zitten als ze het gevoel hebben dat hun stem toch geen nut heeft. En deze poll, ook al is hij van rtlnieuws, komt toch mooi in het nieuws en daar gaat het om.

Tussenstand ( ze zijn alleen 1% kwijt want het totaal is 99 % :p ):

25% Afsteken door particulieren helemaal afschaffen

15% Alleen afsteken tussen 23:00 en 1:00 uur rond de jaarwisseling

46% Niets veranderen, regels zijn prima zo

13% Regels versoepelen zodat je het hele jaar door mag afsteken

Nu 24% voor een verbod, een erg kansloos aantal als je het mij vraagt :D

15% voor een beperking.

47% voor "tengels af van onze traditie" :D

en 14% voor een versoepeling.

Dus al met al dikke winst voor de traditie!

Jup! Maar de haters houden die poll ook in de smiezen, en nou hebben ze wederom een klap in het gezicht gehad.
En de gedachte aan de extra frustratie waar ze zichzelf nu weer mee opzadelen maakt een hoop goed! :D

bij rtl nieuws zeiden ze net dat 80% voor het veranderen van de tijden is, ik weet niet hoe ze daar bij komen?

Heb op "Niets veranderen, regels zijn prima zo", één keer in het jaar is voor mij voldoende. Kun je lekker naar de dag der dagen uitkijken! :)

Heb op "Niets veranderen, regels zijn prima zo", één keer in het jaar is voor mij voldoende. Kun je lekker naar de dag der dagen uitkijken! :)

Als je in het vuurwerkhart kijkt van velen hier willen we best het onderste uit de kan, natuurlijk kan dat niet maar toch in mijn dromen zou ik het geweldig vinden (net als in sommige eu landen) het stoken het hele jaar toe te staan in buiten de bebouwde kom gebieden.maar om het realistisch te houden als het blijft zoals in 2013 ben ik heel tevreden.

bij rtl nieuws zeiden ze net dat 80% voor het veranderen van de tijden is, ik weet niet hoe ze daar bij komen?

Hoe bedoel je list en bedrog, het is gewoonweg zielig als je zoiets naar buiten brengt terwijl je in een eigen poll juist het tegenovergestelde laat zien. Ze bezorgen zich zelf hier mee wel een leugenachtige reputatie :bonk:

Hoe bedoel je list en bedrog, het is gewoonweg zielig als je zoiets naar buiten brengt terwijl je in een eigen poll juist het tegenovergestelde laat zien. Ze bezorgen zich zelf hier mee wel een leugenachtige reputatie :bonk:

wat ik ook al in een andere post zei: de media en de regering brengt alleen maar leugentjes naar buiten...

Back
Bovenaan