[POLL] RTL Nieuws (Zo laat in t jaar nog)

Bedankt voor het plaatsen en ik heb ook meteen mijn stem uitgebracht. Ik roep dan ook iedereen op om even de moeite te nemen om te stemmen. Baat het niet dan schaad het ook niet, toch ?

Even kijken wat er met deze poll gebeurd, de tussenstand maar even vermelden :

37% Afsteken door particulieren helemaal afschaffen
27% Alleen afsteken tussen 23:00 en 1:00 uur rond de jaarwisseling
25% Niets veranderen, regels zijn prima zo
11% Regels versoepelen zodat je het hele jaar door mag afsteken

Ondertussen

35% Afsteken door particulieren helemaal afschaffen
28% Alleen afsteken tussen 23:00 en 1:00 uur rond de jaarwisseling
26% Niets veranderen, regels zijn prima zo
11% Regels versoepelen zodat je het hele jaar door mag afsteken[/QUOTE]

Zelf gestemd op niet veranderen. Want hele jaar door hoeft van mij niet. Haalt toch een beetje het magische eraf.

Je kan beter afspreken dat iedereen op de tegel stemt de,regels zo laten ipv het hele jaar,dan is er op een meer stemmen dan op tw verschillende stemt , beetje slecht uitgelegd maarja

Deze poll gaan we niet binnenhalen ben ik bang. Het is te rustig op het forum.
Aan de andere kant staat er op dit moment 63 procent voor om het niet te verbieden in verschillende vormen. Dus dat is nog niet zo slecht. Hopelijk komt daar nog een beetje bij dan hebben degenen die altijd tegenstemmen geen echte overwinning.
greetzz

Vooruit dan maar, ook even gestemd om het te laten zoals het is. Hoop dat het wat uithaalt maar ja niet gestemd is een stem verloren... dus kom op jongens stemmen als je kan. Laat onze hobby niet verloren gaan.:sad:

Het is allemaal te laat al vrees is ik. Misschien dit jaar nog normaal, volgend jaar vanaf 23:00 tot 1:00 en daarna is het voorbij. Ze zijn er zo mee bezig in het nieuws en als ik alle reacties lees op de nieuwswebsites is iedereen voor een verbod. Te triest voor woorden.

Het is allemaal te laat al vrees is ik. Misschien dit jaar nog normaal, volgend jaar vanaf 23:00 tot 1:00 en daarna is het voorbij. Ze zijn er zo mee bezig in het nieuws en als ik alle reacties lees op de nieuwswebsites is iedereen voor een verbod. Te triest voor woorden.

12% voor legalisatie, 25% voor zo laten en 28% voor beperken van afsteektijden

Ik weet niet of je kunt tellen maar 35% is tegen... Merendeels is dus voor het behoud van vuurwerk waarvan nog een deel het wil versoepelen wat ook gaat gebeuren want de Europese regels komen eraan. Dan kan je wel als 1 land het verbieden maar is onverstandig en daar denken de burgemeesters niet bij na die hebben het verstand daar niet voor.

als ze het aan gaan passen (wat ik niet denk)zal het eerder vanaf 18:00 tot 02:00 zijn want zoveel zooi kan er echt niet in 2uur afgestoken worden.

12% voor legalisatie, 25% voor zo laten en 28% voor beperken van afsteektijden

Ik weet niet of je kunt tellen maar 35% is tegen... Merendeels is dus voor het behoud van vuurwerk waarvan nog een deel het wil versoepelen wat ook gaat gebeuren want de Europese regels komen eraan. Dan kan je wel als 1 land het verbieden maar is onverstandig en daar denken de burgemeesters niet bij na die hebben het verstand daar niet voor.

niks aan toe te voegen:)

Ik heb voor volledige legalisatie gestemd. Wellicht verdwijnd het magische dan deels, maar op lange termijn dring je zo wel het beste de overlast terug. Aangezien het gross van de bevolking dan toch uitgekeken raakt.

40% Afsteken door particulieren helemaal afschaffen
24% Alleen afsteken tussen 23:00 en 1:00 uur rond de jaarwisseling

Kijk ik vind het allemaal maar onzin hoor, al maken ze een regel 23 - 1 weinig mensen zullen zich er aan gaan houden. Afschaffen doen ze toch niet het maakt te veel inkomsten voor nederland

Met afschaffen lopen ze niet alleen de inkomsten mis. Wat denk je van alle importeurs, winkeliers die gecompenseerd moeten worden? Of duizenden mensen die wederom hun baan verliezen?
Of wat denk je van al die winkeliers zoals fietsenboeren etc die het juist van de vuurwerkverkoop moeten hebben om hun hoofd boven water te kunnen houden tijdens deze crisis. Vele bedrijven zullen failliet gaan met een vuurwerkverbod
Dat gaat de staat miljoenen en miljoenen euro's kosten.
Laat ze zich bij de regering maar is goed achter de oren krabben voor ze deze beslissing gaan nemen.

Zeker in tijden van crisis moet je dit niet willen. Als ik Opstelten was zou ik nog een laatste keer duidelijk zijn en daarna geen energie meer steken in dit geouwehoer.
Ze hebben toch wel wat beters te doen lijkt me

Waar is het beste om me stem op uit te brengen ?

kan niet kiezen tussen:

Back
Bovenaan