[POLL] - Beste IMPORTEUR van 2025

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Post jouw favoriete IMPORTEUR van 2025 in dit topic.
Terug van weggeweest, de poll waarin de consument kiest voor de beste importeur
.
Waarom nu wel weer? Omdat er intussen minder importeurs zijn en de kwaliteit ongelooflijk is toegenomen overal is het leuk om deze er weer eens bij mee te pakken.
Beoordeel dit op zoveel mogelijk vlakken en geef zo mogelijk jouw onderbouwing. Denk daarbij bijvoorbeeld aan het totale assortiment, kwaliteit van producten, consistentie van kwaliteit, verkrijgbaarheid, prijs-/kwaliteitsverhouding, innovatie van effecten en producten etc. Wat maakt voor jouw die ene importeur het allerbeste?
Begin februari 2026 gaan wij alle inzendingen optellen en dan weten we wat dé cake van 2025 was.

Hoe en wat moet ik stemmen?
Je mag op maximaal 1 importeur een stem uitbrengen.
Geef je er meer dan 1 op, dan pakken wij de eerstgenoemde importeur als inzending.[/I]

Waar staan alle reacties?
De resultaten zijn ook dit jaar verborgen tot na de sluiting om elkaar niet te beïnvloeden.

Posts die in dit topic worden geplaatst, moeten goedgekeurd worden voordat ze zichtbaar zijn, dit doen wij in één keer op 1 februari 2026.

Waarom stemmen?
Jouw stem is belangrijk en waardevol, daarnaast maak je ook kans op een mooie vuurwerkprijs*! Reden genoeg dus! :wink:
Wij loten uit álle mensen die in dit topic hebben gestemd.
* = let op: de vuurwerkprijs is onder voorbehoud van de landelijke regelgeving omtrent vuurwerk.

Tot wanneer kan je stemmen?
Je kunt stemmen tot en met 31 januari, wij willen 1 februari de winnaar van de poll bekend maken.

Volgens mij is er momenteel maar 1 importeur die aan alle volgende criterea voldoet;
Totale assortiment, kwaliteit van producten, consistentie van kwaliteit, verkrijgbaarheid, prijs-/kwaliteitsverhouding, innovatie van effecten en producten

Wolff, bijna alle producten zijn top en de productfilmpjes komen het meest overeen met de werkelijkheid. Daarnaast is de aanwezigheid inclusief de antwoorden die we hier op het forum krijgen echt heel erg fijn! Kortom, dit is wat mij betreft de onbetwiste winnaar!

Voor mij dit jaar Rubro! Wat een schitterende spulletjes en kooiloos echt snoeiharde burst. Van Immortal gold tot het buurtassortiment, puur genieten. Had dit jaar alles dik voor elkaar😁
Ook de transbomber was weer intens knallen geblazen, ook de 2025 batch!

• Like
Waarderingen: 3xh
Wolff vuurwerk! Ze hebben veel nieuwe producten gebracht waaronder een aantal unieke items zoals de Crazy Hornets, Swirling Thunder en de Tarantula.

Ik zou er wel 3 kunnen opnoemen, vond Rubro echt sterk met de nieuwe producten en verdiend echt mijn complimenten. Wolff ook echt steengoed met de nieuwe Poema artikelen.

Maar er kan er maar 1 winnen en dat is natuurlijk: Lesli en dat vanwege Riakeo! Deze staan echt sky high op nummer 1.

Wolff vuurwerk.

Waarom? Omdat zij onwijs betrouwbaar zijn, jaar in, jaar uit. Het laatste jaar met nog eens even 60 nieuwe producten komen , waarvan bijna alle producten onwijs goed presteerden.

Als verkoper vind ik het platform van Wolff enorm goed, eveneens de snelle reacties en het meedenken in leveringen, etc.
Met Magnum (Broekhoff) hebben wij bijvoorbeeld enorm veel problemen gehad omtrent leveringen en hebben dit gehoord van meerdere winkels. En daarin kan een importeur zich ook onderscheiden, wat niet direct zichtbaar is bij de klant.

Simpel voorbeeld, al het wolff vuurwerk hebben wij aan iedere klant netjes kunnen uitleveren, terwijl wij door meerdere foutieve leveringen van Broekhoff op zoek moesten naar vervangers.

Wolff is actief op social media, zelfs op TikTok. Ze maken te gekke acties en prijsvragen.

Al het kooiloos vuurwerk vond ik enorm goed presteren, op de Stellar na. Dat is een ontzettend knappe prestatie.

Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Ja wolff verdiend het in mijn ogen dit jaar! Team wolff zijn strijders, in het speciaal Niels en Lucas.

Wolff vuurwerk. Meest stabiele importeur in kwaliteit en diversiteit. Communicatie naar de liefhebber via het forum of social media is verreweg het beste.

Ik ga voor Wolff. Ze zijn open en transparant qua communicatie. Als er klachten zijn over een product dan pakken ze dit serieus op op het forum hier. En dat vind ik een heel belangrijk initiatief om te zien. Je staat dan echt voor je product en/of merknaam. Kijk vuurwerk is nou eenmaal een vluchtig iets. Je kan wel zeggen ja de box ging gedeeltelijk op in ploppers of knalde uit elkaar, jammer dan volgend jaar nieuwe kans, maar laten we wel zijn, het is tegenwoordig ook geen pakje boter meer dat je koopt, dus ik vind het een heel goede zaak dat een importeur dan de kwaliteit ook actief waarborgt op basis van ervaringen, filmpjes, en klachten en wanneer terecht dan ook komt met een compensatie aanbod.

Ze houden je het hele jaar op de hoogte van ontwikkelingen. De adviesprijzen vind ik gewoon netjes en de producten zijn vaak ook in freakacties te vinden. Afgelopen jaar enorm veel mooie nieuwe producten gezien. Ook erg mooie verpakkingen. Naar de liefhebbers toe denk ik dat zij enorm veel werk verzetten. Enige wat ontbrak was een leuke freakactie of demo. Daar prijs ik dan Magnum/Broekhoff weer voor die beiden ook afgelopen jaar weer organiseerde voor de liefhebbers, maar ja je mag er maar 1 uitkiezen helaas 😜

Mijn top 3 zou zijn

1. Wolff
2. Magnum/Broekhoff
3. Rubro

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan