Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ga voor de Spectacle Show 320 van Wolff. Nadat de concurrent TDS400 zelfs prijzen heeft gewonnen hier, heeft Wolff laten zien een waardig opvolger te vinden hiervoor.
En alleen maar goede batches, wat bij de TDS400 niet altijd het geval is.
Wolff gun ik daarom de prijs van beste compound van dit jaar!
Dat is voor mij zonder meer de Triple Melody. 30 mm geweld met echt fantastische mines, harde bursts en schitterende effecten en dito finale ! Ook de afwerking van de compound delen zijn echt van hoog niveau, om over de omdozen nog maar te zwijgen.
1. 400 shots total display show, blijft een topper, wat een bak, zoveel geweld en dat voor een zacht prijsje!
2. GBV Rambak, vind dat deze toch wel benoemd mag worden. Prachtige kleuren en ramde er heerlijk op los, publieksfavoriet!
Hier aardig lang getwijfeld tussen 3 compound. En toevallig allen van Rubro.
De Atlantis lion, de Walhalla Magic en de Killer Mutant.
Alle 3 van het zelfde kalieber en riakeo achtig kwa uitwerkingen en alle 3 voor een goed betaalbare prijs!
Uit eindelijk gekozen voor de AtlantisLion.
Waarom? Nou die is me gewoon het meeste bij gebleven! De burst in het begin met dat blauw en diep rode sterren ging door merg en been bij het afsteken van deze compound!
En dan die laatste salvo tot de grond! Echt fenomenaal!!
De killer mutant vond ik ook erg mooi door zijn bijzonder watervallen in de break en de diverse shape! Erg mooie bak en verdient zeker een gedeelde 2e plek.
De Walhalla vond ik erg mooi door het hangende diepe goud! Ook de burst was erg fijn!
De gehele compound is voor de prijs een topper en ook zeker een gedeelde 2e plek waard!!
Wil ik nog een klein compoundje benoemen die ik eigenlijk verrassend leuk vond!
De atmosphere-(hardcore) Rubro.
Klein calieber maar een goede burst voor 20mm en een leuke wisseling van Shapes! Hiermee een komplete mini show voor weinig centen!