[POLL] - Beste COMPOUND van 2025

Beste compound is een lastige. Ik heb er nog nooit zo veel gehad die allemaal zo goed bevielen. Een aantal goeie:
Full assault
Massive gold
Shred it
Parallel universe
Killer Coyote
Spring wind
Tarantula

Maar de beste was toch wel de dazzling dream van vuurwerkfeestje.nl. lekker hoog tempo beuken, mooi met goud en blauw, er zijn compounds met grotere boeketten of meer afwisseling, maar ik vind juist minder afwisseling met een lekker tempo veel mooier.

Dit is een lastige, ik stem dan toch op compounds die ik zelf heb gehad. De eerste dubbele compound had ik met een scherpe deal gekocht, mijn verwachtingen waren niet al te hoog maar de effectgrootte, afwisselende schietrichtingen en kleuren waren top. Een complete show. De tweede omdat dit de beste legale cracklingcompound was die ik gezien heb.

-Volt - Heisenberg.
-Magnum - Caracas chaos

Een eervolle vermelding voor de Kylin van Wolff. Veel afwisseling en goed uitgewerkte effecten maar toch iets minder spektakel.

Overigens zag ik verderop in de wijk schitterend uitgewerkte kleuren, denk dat dit riakeo was. Als ik die bakken geschoten zou hebben dan waren die waarschijnlijk hier terecht gekomen.

Back
Bovenaan