[POLL 2016] Beste IMPORTEUR van 2016!

[POLL 2016] Beste IMPORTEUR van 2016!

• Bonfireworks

Stemmen: 1 0,2%
  • Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 8 1,5%
  • Burn It

Stemmen: 8 1,5%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 12 2,3%
  • China Red

Stemmen: 37 7,1%
  • Evolution Fireworks

Stemmen: 167 32,2%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

• Haokan Vuurwerk

Stemmen: 2 0,4%
  • Heron Fireworks

Stemmen: 2 0,4%
  • Katan Vuurwerk

• Lesli Vuurwerk

Stemmen: 13 2,5%
  • Mercurius Vuurwerk

Stemmen: 0 0,0%
  • Pangu Fireworks

Stemmen: 67 12,9%
  • Pronk Vuurwerk

Stemmen: 4 0,8%
  • Pyrostar NL

• Royal Fireworks

Stemmen: 6 1,2%
  • Rubro Fireworks

Stemmen: 200 38,6%
  • Vulcan Europe

Stemmen: 5 1,0%
  • Vuurwerkmania

Stemmen: 83 16,0%
  • Vuurwerktotaal

Stemmen: 129 24,9%
  • Welkoop Vuurwerk

• Witte Vuurwerk

Stemmen: 19 3,7%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 112 21,6%
  • Zena Vuurwerk Nederland

Stemmen: 78 15,1%
  • Vuurwerkhal

Stemmen: 4 0,8%

• Totaal stemmers
    518
Voor mij dit jaar Evolution en China Red. Evolution vanwege de fantastische kwaliteit en enorme uitwerkingen, ga zo door!. China red heeft me erg verrast op de demo's en in de straat, camuro dream en final solution waren geweldig. Toch met stipt evolution op 1, concurrentie kan hier simpelweg niet tegenop.

Ik heb gestemd op vuurwerktotaal. Vooral vanwege het totaal plaatje.

Goede prijzen en acties bij vuurwerktotaal. Maar ook zeker mooie labels. Prima vuurwerk.

Voor mij op 1 Evolution, al aantal jaar top producten, en blijven me steeds weer verbazen, Pangu heeft voor mij een 2e plek, ook hetzelfde als Evolution, top producten en blijven constant de beste kwaliteit leveren, hoop nog vaak van deze merken veel vuurwerk te kunnen kopen!!!

Laatst bewerkt:
Ik ga ook voor Evolution, vernieuwende producten. Enig puntje is dat ze ervoor moeten blijven zorgen dat de kwaliteit constant blijft!

Ik ga dit jaar ook voor Evoltution

Met als simpelle reden, mijn collectie bevat steeds meer artikellen van Evolution omdat het gewoon mooi/goed vuurwerk is, met net weer andere uitwerkingen dan het vuurwerk van "de grote jongens" En zeker om deze reden wordt Evolution ook echt een grote jongen in vuurwerkland, die zich naast en waarschijnlijk nog wel boven Wolff weet te vestigen

Voor mij is dat dit jaar evolution, dit jaar wat cakeboxen en het fairytail en happy hardcore ass gehad en ik vond het stuk voor stuk topproducten

voor is dat ook evolution , goed feedback op het forum hier , prachtige cakeboxen en assortimenten en ze proberen altijd het maximale eruit te halen
ga zo door marcel

Dit zijn de beste vuurwerkmakers momenteel.

1 evolution
2 Pangu
3 Katan
4 Mania
5 Rubro
6 Wolff

Rubro, ondanks veel kritiek toch weer een vernieuwend stukje geweld introduceren. Met name de transbomber met een mooie combinatie aan effecten en tempowisselingen.

Vuurwerktotaal wederom op de eerste plaats voor de labels en de producten, gewoon alles goed op orde met dikke kortingen vooraf.

Zag dat we dit jaar meer kunnen stemmen dus ik ga dan ook zeker voor China red en Wolff vuurwerk, want ook die hadden prachtige producten dit jaar. De I am fan was echt waanzinnig en de Cruel traction als altijd weer super!

ik had op 1 gestemd in de wetenschap dat dit de bedoeling was. Maar ik denk dat ik naast pangu ook evolution en wolff had genomineerd. Pangu en evo vanwege innovatie en echt mooie producten. Wolff vanwege de continuiteit in hun producten en het al jaren lang goed presteren. Met de mad twister dit jaar als prachtig nieuw product.
greetzzzz

Dit zijn de beste vuurwerkmakers momenteel.

1 evolution
2 Pangu
3 Katan
4 Mania
5 Rubro
6 Wolff

een perfecte top 6. valt me op dat zena nog best veel word gekozen. moet zelf zeggen dat het aanbod van zena op zena site me vies tegen viel. zelfs evolution heeft veel meer. waar zena eerst top 5 stond hier. zou ik eerder idd voor jou lijst gaan.

Back
Bovenaan