Ook weer een hele lastige keuze Er zijn een aantal fantastische spelers op de markt met prachtig spul. Vuurwerkmania bijvoorbeeld met de prachtige cakeboxen, Zena waarvan de kwaliteit sinds ze los zijn van Vuurwerktotaal nog beter lijkt te zijn maar ook Wolff met al jarenlang constante kwaliteit en prachtige producten.
Echter wil ik twee merken er uithalen waar ik dit jaar ontzettend veel van gezien heb, en ook onwijs van heb genoten. Pangu en Evolution Fireworks
Pangu
Wat een ongekende kwaliteit. Wat een prachtig vuurwerk. De boxen die ik heb gezien waren stuk voor stuk prachtig. Het tempo van de Smash box 1 en de Garden Party 1 vond ik echter wel aan de lage kant, maar dat is persoonlijk. De effecten waren prachtig en mooi samengesteld. Ook de losse cakes vond ik stuk voor stuk indrukwekkend. De waaiers hadden grote effecten met een goede burst en ook de 16,19 & 25-shots cakes van de Pangu Fireworks serie waren subliem! Alles was goed voor elkaar en ik wil dit jaar zeker nog meer proberen van dit merk
Evolution Fireworks
Tja Evolution.. Ook dit jaar Marchel weer een dag mee mogen maken tijdens het lossen van containers in Reken en tijdens de verkoopdagen een aantal keren gezien. Als je hem dan hoort praten over 'zijn vuurwerk' dan merk je dat er echt een liefhebber achter zit. Het loopt niet altijd allemaal naar wens, maar dat zal in de loop van de jaren wel verbeteren. De producten die ik heb gezien vond ik echt schitterend. De kwaliteit is bijzonder hoog en er zitten unieke effecten verwerkt in de producten. Ik heb genoten van al het vuurwerk!