[Poll 2010] Wat is jouw budget?

[Poll 2010] Wat is jouw budget?

• 0 - 100 euro

Stemmen: 31 11,7%
  • 100 - 200 euro

Stemmen: 36 13,6%
  • 200 - 300 euro

Stemmen: 32 12,1%
  • 300 - 400 euro

Stemmen: 24 9,1%
  • 400 - 500 euro

Stemmen: 25 9,4%
  • 500 - 600 euro

Stemmen: 19 7,2%
  • 600 - 700 euro

Stemmen: 11 4,2%
  • 700 - 800 euro

Stemmen: 9 3,4%
  • 800 - 900 euro

Stemmen: 5 1,9%
  • 900 - 1000 euro

Stemmen: 8 3,0%
  • 1000 - 1500 euro

Stemmen: 25 9,4%
  • 1500 - 2000 euro

Stemmen: 13 4,9%
  • 2000 - 2500

Stemmen: 7 2,6%
  • 2500 of meer

Stemmen: 13 4,9%
  • Wat ik heb uitgegeven blijft voor iedereen geheim

Stemmen: 7 2,6%

• Totaal stemmers
    265
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, ik ben nu wel denk ik helemaal klaar. Heb nog maar 50 euro of zo, maar te weinig energie om nog meer te halen. Dus denk wel zeker dat ik nu 100% alles heb, mits ik natuurlijk nog wat win, maar goed, totaal:

€ 450 gekocht
€ 200+ gewonnen/gratis

300/400 , en dat is geen geheim.

Ik wacht eigenlijk wel op een reactie wat fred uitgeeft...

tja ik heb dit jaar maar 400euro uit gegeven.
Ik werk voor een vuurwerk winkel en heb me in natura(lees vuurwerk) uit laten betalen.
terwaarde van +/- 2000e
dus had aardig wat vuurwerk(meer als afgelopen jaar) en niet zo veel uit gegeven als het jaar daarvoor:p

Uiteindelijk is dat rond de 300,- euro geworden.
Ben blij met dat bedrag, even een jaartje "rustig" aan is me goed bevallen, het bedrag zegt dus niks over hoeveel plezier je hebt. Maar of ik met die wijsheid ook dit jaar mijn budget ga bepalen moeten we nog zien. :wink:

Leuk topic! Ik heb nu al 400 euro apart gelegd/betaald voor de maandacties van Vuurwerk4all en daar komt rond oud en nieuw nog +/- 800 bij. Dat gaat naar Harry's vuurwerkhal in Kampen en naar IJsselmotoren in IJsselmuiden (cafferata).

Mijn ouders (woon nog thuis) vinden het totaal niet grappig dat ik zoveel aan vuurwerk besteed, dus ik probeer het zo laag mogelijk te laten lijken. Vaak helpt 'oh, die? Dat was een kortingsactie!' of 'Die kreeg ik er gratis bij!' wel aardig! Desnoods steek ik het bij iemand anders af en sla ik het ook bij hem op:P

Laatst bewerkt:
Leuk topic! Ik heb nu al 400 euro apart gelegd/betaald voor de maandacties van Vuurwerk4all en daar komt rond oud en nieuw nog +/- 800 bij. Dat gaat naar Harry's vuurwerkhal in Kampen en naar IJsselmotoren in IJsselmuiden (cafferata).

Kom je uit kampen dan?
Ik heb zelf nog in ijsselmuiden gewoond. Nu woon ik in Zwolle, maar ik ken harry's vuurwerkhal wel;-)
greetzz

Leuk topic! Ik heb nu al 400 euro apart gelegd/betaald voor de maandacties van Vuurwerk4all en daar komt rond oud en nieuw nog +/- 800 bij.

Mijn ouders (woon nog thuis) vinden het totaal niet grappig dat ik zoveel aan vuurwerk besteed, dus ik probeer het zo laag mogelijk te laten lijken. Vaak helpt 'oh, die? Dat was een kortingsactie!' of 'Die kreeg ik er gratis bij!' wel aardig!

Hahaha dan wens ik jou succes want als je 4 bonnen van 100 hebt gekocht bij Vuurwerk4all heb je dus al voor 800 aan vuurwerk, komt er dus nog eens 800 bij zoals je zegt zit je op totaal van 1600. Hmmm ik wens je succes met het uitleggen aan je ouders als zij die berg vuurwerk gaan zien :angel:

haha na de bekend making van de eerste cakes gister.
en het horen van geplande acties ben ik persoonlijk al behoorlijk in de stemming!!
Van mij mag er al een poll komen van 2011:wink:
wat ik uitgeef... hopenlijk weer niet meer dan 400e en dan de rest weer gesponzerd krijgen:p

Laat die poll van 2011 idd maar komen.
Ik weet nog niet wat ik dit jaar uit ga geven, maar omdat ik dit jaar een klein showtje wil doen zal het iets meer zijn dan vorig jaar.
En het hangt natuurlijk ook af van de inkomsten, want zonder inkomsten kun je niet zoveel;-)
Iig word het veel bonfire en hardix. Met name brilliant collectie van Hardix dan.
En hopen dat de dealer waar ik werk nog meer collecties gaat verkopen.
Ik heb er zin in.
greetzzz

Altijd lastig te zeggen wat je uitgeeft, ooit al iemand gelukt om zich aan zijn budget te houden?

Vorig jaar ben ik €50,- euro onder mijn budget gekomen, hoe?
Tja dat weet ik zelf ook niet, maakte een berekening en kwam erachter dat ik flink onder mijn budget zat, met al die kortingen van tegenwoordig is het gewoon een goedkopere hobby geworden haha.

Dit jaar maar gewoon kijken wat ik wil, geld is niet echt een heel groot probleem, zal nooit te gek worden en ik heb een leuke dag dat is belangrijk.

We leven er ook een heel jaar naartoe, zijn er elke dag mee bezig, dus het mag wat kosten. :)

Mijn budget zal dit jaar wel wat kleiner worden dan afgelopen jaar (4000 euro)

Ik hoop het dit jaar te redden met rond de 1800, vorrig jaar was zoveel dat ik er gek van werd en continu buiten stond savonds, helemaal kapot was ik al voor het grote moment van 24.00 uur !

Grtz.

Mijn budget ligt elk jaar ongeveer tussen de €400 €500.
Is veel voor een 14 jarige.
Maar ik spaar dus echt veel verjaardag en zakgeld gaat eraan op.
Dus heb er wat voorover.
Hoef gelukkig zelf niet veel te betalen vasn kleren enz.

oeps, ik stemde eerst en las dna pas wat er stond.
Er staat NEDERLANDS vuurwerk.
Dat heb ik meestal niet/weinig. Alleen wat gratis voor me verjaardag.
En dan heb ik 200-300 gestemt xD
Nou nederlands intereseert me sinds 4 jaar niet meer zoveel.

Ik zou het echt niet weten wat het gaat worden! Ik ben van plan aankomende tijd te beginnen met rijlessen en wat er overblijft zien we wel dit gaat momenteel eventjes voor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan