Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is de bedoeling (ja, daar gaat het dus al de mist in) dat ik ongeveer (ongeveer, dus kan ook zo een paar honder meer zijn) rond (net zo instabiel als het woordje ongeveer) en nabij (so far nothing intrested) de 1000 euro uitkom. Ha!
Ik heb geklikt op 300-400 euro. Mijn budget is hoger, maar heb het toch tegen de 400 euro laten worden, het word toch naar beneden geschroefd i.v.m. de wintersport dit jaar.
Ik maak er geen geheim van.. en de meesten in mijn omgeving weten wel zo'n beetje wat ik er aan uitgeef.
Dit jaar zal dat winkelwaarde rond de 1250euro liggen. Hier moet de korting dan nog vanaf. Denk dat ik uiteindelijk rond de 800euro zit.
Zoals het er nu naar uit ziet, kom ik in totaal rond de 550 euro uit. 350 is al besteld. Het hangt er eigenlijk een beetje vanaf of ik de zorgtoeslag krijg, want dan moet ik 50 omlaag, aangezien die treinkaartjes verrekte duur zijn:S
Met wat ik op de verkoopdagen besteed komt het toch boven de €400 uit. Ik vertel het wel aan een vuurwerkminnende vriend, m'n ouders e.d. gaat het geen donder aan. Die mogen blij zijn dat ze mogen meekijken
Wat maakt het nou uit wat voor budget je hebt? Als je er maar heel veel plezier mee hebt. Ik heb bijvoorbeeld +- 120 euro uitgegeven en ik ben er echt super blij mee.