Politiebond over vuurwerkverbod: Eindelijk rugdekking

Jullie als politietop gaan zo een spijt krijgen. Werkdruk word forcer en nog meer taken. Ben geen voorstander van geweld of wat dan ook. Arme politiemensen ook worden altijd voor de leeuwen gegooid.

Gaan zij even zuur kijken als ze shells om hun oren gesmeten krijgen, medelijden heb ik niet, wie zijn billen brand moet… juist ja, laat het maar flinke blaren zijn.
Ik zie ze al stomverbaasd op oud en nieuw om zich heen kijken naar hetzelfde tuig wat vrolijk doorgaat met het werpen van cobra's, het afsteken van shells op de grond, het inkegelen van bushokjes en het in brand steken van auto's. Maar dan zonder siervuurwerk op de achtergrond.

"Huhhh maar we hadden t toch verboden??? Waarom werkt dit niet??"

sukkels

Ik zie ze al stomverbaasd op oud en nieuw om zich heen kijken naar hetzelfde tuig wat vrolijk doorgaat met het werpen van cobra's, het afsteken van shells op de grond, het inkegelen van bushokjes en het in brand steken van auto's. Maar dan zonder siervuurwerk op de achtergrond.

"Huhhh maar we hadden t toch verboden??? Waarom werkt dit niet??"

sukkels
Dat gaat de gemiddelde agent niet doen want die weet best hoe het werkt.

T zijn vooral de Nina typetjes die graag hard schreeuwen en geen flauw benul van de werkelijkheid hebben....

Politie top denkt hiermee af te zijn van alle narigheden, maar het zal alleen maar toenemen/erger worden. Ik zal geen agent nu willen zijn!

Ik zeg; laat al die roeptoeters, woordvoerders en politietop figuren maar de 31-12 nachtdienst draaien dit jaar. Hebben dan toch niks te doen, kan de rest vh personeel naar huis en kunnen ze heerlijk de rugdekking aan den lijve ervaren.

DAT zou pas een geste naar de dienders op straat zijn.

Ik zeg; laat al die roeptoeters, woordvoerders en politietop figuren maar de 31-12 nachtdienst draaien dit jaar. Hebben dan toch niks te doen, kan de rest vh personeel naar huis en kunnen ze heerlijk de rugdekking aan den lijve ervaren.

DAT zou pas een geste naar de dienders op straat zijn.
Wat zou het toch mooi zijn om in een wereld te leven waar machtige mensen zelf opdraaien voor hun domme beslissingen. Laat ze zelf maar ten strijde trekken aan het front, letterlijk en figuurlijk

• Like
Waarderingen: GMP
Rugdekking? Niet vanuit een grote groep uit de samenleving die nu vind dat de politie en politie heb iets uit handen heeft genomen.

Dit is dus de mening van "de top" maar ik heb nog nooit van een agent gehoord dat die dezelfde mening heeft. De dienders zien en maken echt het onderscheid wel tussen vuurwerk, afgestoken door gezinnen en liefhebbers, en de zware knallers en shells die misbruikt worden door bepaalde individuen die blijkbaar niet beter weten of zoveel gezopen en/of gesnoven hebben dat ze niet meer na kunnen denken. Een verbod op legaal vuurwerk zaak zoals al zo vaak benoemd is de andere categorie alleen maar groter maken en de frustratie vanwege de betutteling zal mensen ertoe aanzetten om zich ook aan die andere categorie te wagen. De criminaliteit zal er wel bij varen en de agenten krijgen het nog zwaarder te verduren. Betutteling en verbieden, waar een klein land groot in kan zijn.

Dit is dus de mening van "de top" maar ik heb nog nooit van een agent gehoord dat die dezelfde mening heeft. De dienders zien en maken echt het onderscheid wel tussen vuurwerk, afgestoken door gezinnen en liefhebbers, en de zware knallers en shells die misbruikt worden door bepaalde individuen die blijkbaar niet beter weten of zoveel gezopen en/of gesnoven hebben dat ze niet meer na kunnen denken. Een verbod op legaal vuurwerk zaak zoals al zo vaak benoemd is de andere categorie alleen maar groter maken en de frustratie vanwege de betutteling zal mensen ertoe aanzetten om zich ook aan die andere categorie te wagen. De criminaliteit zal er wel bij varen en de agenten krijgen het nog zwaarder te verduren. Betutteling en verbieden, waar een klein land groot in kan zijn.
Zelfde als het bericht vanuit de (academische) ziekenhuizen. De top gooit het bericht eruit, het personeel heeft echt totaal geen last van werkdruk door vuurwerk.

Ze zullen de rugdekking nodig gaan hebben met oud en nieuw ben ik bang, ze bevoorraden de teringmongolen die hulpverlening lastig vallen alleen maar met meer munitie, de illegale handel krijgt vrij spel. Daarnaast geven ze die mongolen nog een extra motief om tegen de politie te keren ook....

Ik hoor ze over een jaartje nog wel als ze gaan janken waarom er zoveel schade is aangericht tijdens oud en nieuw

Back
Bovenaan