Killuminati
VWC lid
Aan ene kant zijn zulke berichtgevingen niet goed wat dit lokt heel veel aandacht van jeugd maar ook volwassenen. Zo worden die dingen alleen maar interessanter en spannender.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit zijn toch de imitatie? Voor zover ik weet hebben de originele een Italiaanse tekst én een pre-burner zodat je nooit onaangenaam "verrast" kan worden als je het lontje opnieuw zou aansteken.
In dit kader is het dan wel een goede waarschuwing maar ik ben bang dat het tegen dovemansoren is gezegd...
ik kan hem zo 1 2 3 niet vinden, maar duitsers waren ze aan het stoken. een stuk of 5 en 3 gingen er niet af.....
Natuurlijk heb jij nog nooit weigerend visco gehad.
Daardoor kan er dus niks mis mee zijn? Het word nog steeds met de hand gemaakt. Zelfs Lesli heeft problemen gehad met lont aan rotjes door knikken.
Conclusie, dit vuurwerk is niet voor niks verboden. In consumentenvuurwerk zitten soms ook fouten. De gevolgen van die fouten zijn vaak te overzien.
Ben je zo een halve mongool of een onwetend klein kind die dit spul weer opraapt en afsteekt dan heb je een wat groter probleem.
Het lijkt af en toe net of ze oogkleppen gratis uitdelen.
Het is jammer dat sommige nog steeds niet begrijpen dat je door toegeven je hobby gaat verliezen. Je moet de beestjes bij de naam noemen
Ik denk dat velen, waaronder ikzelf, zich irriteren aan mensen die met oogkleppen voor koste wat kost illegaal vuurwerk en dan met name het zwaardere knalvuurwerk blijven verdedigen terwijl je kunt aantonen dat met legaal vuurwerk er veel minder stukgemaakt wordt dan met dat zwaardere knalvuurwerk.
Natuurlijk kun je legaal vuurwerk ook wel ombouwen, maar dat gebeurt gewoon veel minder. Daarnaast ben ik, en bijna iedereen hier tegen zelfmaak rotzooi, in die zin dat dit het mengen van kruit betreft zodat er een bom (oid) meegemaakt kan worden.
Ik ben voor vuurwerk, maar wel legaal. en ik word er zo langzamerhand ziek van dat er mensen het zware vuurwerk blijven verdedigen. Net als het gezeik op VWC dat men geen goede lijn inzet en het gezeik dat mensen die vroeger illegaal vuurwerk hebben gestookt en er nu tegen zijn niet geloofwaardig zijn. En het gaat maar door en het gaat maar door en zal doorblijven gaan zolang er mensen zoals jij hier op het forum komen. Ik vermoed dat er andere fora zijn waar je naar hartelust je passie voor het zware illegale knalvuurwerk kunt promoten. Maar misschien is het goed om er hier mee te stoppen.
greetzz
zucht... dan zeg je eigenlijk dat legaal vuurwerk ook levensgevaarlijk is? Er zit meer kruit in nederlands vuurwerk zoals een cake bijvoorbeeld. Als die weigert kan ook iemand zwaar gewond raken aan het gezicht met blijvend letsel
Ik begrijp niet dat men zo anti illegaal is wat legaal wordt met dezelfde bestand delen en materiaal gemaakt. Vuurwerk is allebei net zo veilig. Je kunt hooguit vinden dat er teveel kruit in zit. Maar dat maakt het nog niet gevaarlijk.
Het is jammer dat sommige nog steeds niet begrijpen dat je door toegeven je hobby gaat verliezen. Je moet de beestjes bij de naam noemen