Stefano1997
VWC lid
Of ik kan het helemaal fout hebben hoor dat kan ook 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Idd magnesium en gloraat is erg gevoelig.
Dan lees ik onder andere filmpjes dat hij ook nog een zwavel in die zelfde mix gebruikt.
Zwavel maakt alles nog even gevoeliger en onstabieler!
Wat een prutser.
Idd kunnen toppics met verhoudingen beter verweiderd worden.
Maar goed.. Of het echt om dit jongetje gaat weten we niet.. Maar gevaarlijk bezeg is/was hij wel!

Het heeft weer twee kanten, je krijgt jonge gasten zoals deze die zo goedkoop en snel mogelijk knallers willen maken.
En dan heb je de kenners en echte hobbiesten met passie die eerst een x aantal maanden tot jaren kennis opdoen en beginnen met starmines ipv flash. Of simpele rookbommetjes.
Deze jongen woont in belgie en kan dus makkelijk kaliumchloraat krijgen. En zal dus niet meer moeite doen om veiligere chems te krijgen. Wat weer een nadeel is voor hobbiesten want hij zet ze in een negatief beeld. Maarja dat zul je altijd hebben zolang youtube bestaat. Zelfde als met vuurwerkslopers en normale afstekers.
15 jaar vind ik belachelijk , ik weet niet waarom je dat zegt. Maar ze kunnen hem op zijn minst wat kennis bij brengen ipv 15 jaar op te sluiten. Natuurlijk een flinke straf maar zolang je hem dom laat gaat die als ie vrij is gewoon verder.
Stel je voor je krijgt 15 jaar voor dit , dan word je toch gek ? De kans dat hij wraak gaat nemen met een nog grotere knaller is dan veel groter.

nou ja het was ook wat gefrustreerd maar toch als je kijkt naar dat huis in duitsland wat ontploft is dat waren gasten met pyro papieren,dit figuur niet.en over die 15 jaar ach je moet hem zeker een bos bloemen geven en een strippenkaart en weer gewoon naar huis sturen bah pvda knuffel politiek.ok er is niks gebeurd maar dat betekend toch niet dat we op slachtoffers moeten wachten?wees eerlijk het gaat hier niet over het intapen van een kanonslag wat we vroeger allemaal wel hebben gedaan maar goed jij hebt natuurlijk ook recht op jou mening![]()
pcjeroentje2010 heeft gepost 2 dagen geleden
pcjeroentje2010 isn't anymore no more new vids no more reactions it's over people it"s over