Politie treft ruim 42 kilo illegaal vuurwerk aan in woning

sander17

VWC lid
Haarlem – Politieagenten stelden diensdagochtend, op basis van binnengekomen informatie, een onderzoek in in een woning aan de ...... In de woning en de bijbehorende schuur werd maar liefst ruim 42 kilo illegaal vuurwerk aangetroffen. Het vuurwerk bestond voor een deel uit zwaar knalvuurwerk, wat erg gevaarlijk kan zijn.

De 22-jarige bewoner van het huis is aangehouden. Het vuurwerk is in beslag genomen en zal worden vernietigd. De Haarlemmer is overgebracht naar een politiebureau en ingesloten voor verhoor.

nou dit ben ik dus.

alleen ik ben nooit gearesteerd ben nooit op het buro geweest en er zijn geen zware knallers gevonden.
alleen 2 pakjes piraatjes van 5 jaar geleden.

zo zien we maar weer hoe goed ze zijn

een halve gram flash is toch ook heel zwaar voor mieren(n eukers):p Mooi opgeblazen bericht dus. En hoe zwaar illegaal zijn nou een paar consumentencakes uit Belgie..

Je moet als een dief in de nacht je vuurwerk illegaal of legaal naar binnen brengen.Als het veel is of buiten de tijd,dan bellen die NSBers al.
Erg illegaal en gevaarlijk allemaal.

naja ik bedoel maar.

die agent zij welfs dat ik nog vuurwerk terug kon krijgen :P
niet dat ik daar veel van geloof weg=weg.

en tsja die 3 karton wogen 42 kilo.
ze hebben ook nog rebels van wolf mee genomen enzo.

maarja weer zoon leuk iemand die misdaad annoniem gebruikt om zich zelf een lekker gevoel te geven.

Zat er om die kartonnen een kooi of niet? Dat scheelt namelijk wel wat kilo's die zwaar illegale kooien.

wat erg gevaarlijk kan zijn.

het begint al beter te worden i.p.v. wat erg gevaarlijk is.
ontopic: 42kilo is niet (erg) veel aangezien een cake al snel 3/4kg kan wegen ;)
en dan die rebel er nog bij. wat gewoon legaal is, maar toch bij het gewicht wordt gerekend:bonk:

ik ben slachtoffer geworden van meldpunt m.
ik heb zo mijn bedenkingenwie het kan zijn maarja je zal het nooit zeker weten

verder is het afwachten wat er komen gaat.

ik hoop niet veel :P

iK zou zo iemand ook een oor aan naaien die mij zal veraden voor iets wat niet mag volgens de wet.

En dan tjah ik denk dat diegene wel gaat betalen.

Tja, aan de ene kant denk ik ook van verdomme, hebben ze niks beters te doen.

Aan de andere kant, je blijft ten alle tijden fout bezig en dit kunnen de gevolgen ervan zijn, of je het nu leuk vindt of niet...

tsja ik ben zelf fout geweest maar op deze manier is gewoon genaait.
loop je tegen de lamp in een controle tsja jammer.
maar dit is gewoon zuur dat je denkt dat je "veilig" bent.

ik kan ze wel schieten ben ze gister tegen gekomen en ze durfde me niet eens aan te kijken zo erg zijn ze.
nou dan ben je gewoon een stumpert en ben ik je liever kwijt dan rijk.

nog even een kleine toevoeging.
vandaag de brief gehad waarin stond dat ik 3 dozen 1.4 en 1 doos 1.1 heb.
alleen met 1.1 bedoelen ze denk ik de losse knallers die ik ook nog had liggen gok ik.
verder steek ik geen vuurwerk af voor 29 december :P
en voor 31 dec geen harde dingen als nitraatjes ofzow.

ik ben slachtoffer geworden van meldpunt m.
ik heb zo mijn bedenkingenwie het kan zijn maarja je zal het nooit zeker weten

verder is het afwachten wat er komen gaat.

ik hoop niet veel :P

Soms is het zo, als iemand jou verlinkt heeft met iets dat diegene niet meer jou in de ogen durft te kijken, niet eens meer naar je kijkt.
Dus als je een vermoeden hebt, zou je daar eens op kunnen letten.
Ik zeg verder niet dat je diegene in elkaar moet stompen.
En tja, je kunt er verder niets aan doen.
Op de 29e gewoon weer vuurwerk halen en lekker knallen op oud en nieuw:D

Voor alle politie die hier aan het kijken is, op deze site gebruikt 90% van de leden (De 10% is gebanned) Illegaal vuurwerk op een verantwoordelijke manier, probeer ons niet te gaan naaien omdat wij advies geven aan mensen over hoe zij een product moet benaderen waarop zij moeten letten of wat zij nooit moeten kopen! Zolang jullie ons achter elkaar op gaan pakken heb je grote kans dat mensen hun mond dicht houden waardoor de mensen die goed advies nodig hebben het verkeerd aanpakken met alle gevolgen van dien!

Gooi maar een IP-Track over mijn account heen! De koffie staat klaar en ik heb nog een vers gebakken cake voor jullie!

Soms is het zo, als iemand jou verlinkt heeft met iets dat diegene niet meer jou in de ogen durft te kijken, niet eens meer naar je kijkt.
Dus als je een vermoeden hebt, zou je daar eens op kunnen letten.
Ik zeg verder niet dat je diegene in elkaar moet stompen.
En tja, je kunt er verder niets aan doen.
Op de 29e gewoon weer vuurwerk halen en lekker knallen op oud en nieuw:D

Moet je ook niet doen.
Je moet ze gewoon een keer aanspreken o.i.d.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan