Fireworks Shopping Center

Feestelijke opennig heb ik helaas niks van gemerkt,
Wist er niet van af aangezien de folders dus blijkbaar net zo als vorig jaar te laat binnen zijn gekomen.

Vorig jaar ook een folder gekregen dit jaar niet helaas.
Spaar ze maar helaas...

Is een van de weinige winkels wat in Nederland een folder verspreiden volgens mij.

het lijkt mij opzicht een mooie winkel met een leuk assortiment ik zal vrijdag even langs gaan en kijken of ik de prijslijst kan inscannen

ik was gisteren bij fireworks shopping center. en ik had voor 231 euro besteld en ik kreeg 1pakje chooet banger en 1 pakje nuke bang gratis. en ik had een rekenfout gemaakt en ik had maar voor 210 bij dus ik vroeg of ik wat kon terug geven. maar die man zij dat het bijna kerst was en dat ik het mocht houden en ik had al gratis vuurwerk gekregen ik ik hoefde 21 euro niet te betalen dus ik vind dit een prima winkel en ik blijf er ook terug komen

ik snap ook niet dat super veel mensen iets te zeuren hebben over deze winkel de baas van de winkel is altijd aardig geweest en gaf mee veel gratis vuurwerk altijd,
ook toen hij nog in zijn dierenzaak zat in maaseik maarja dit jaar geen vuurwerk uit belgie meer voor mij.

voortaan maar genoeg geld meenemen of een prijslijst vragen om een lijstje te maken er is niks zo vervelends om vuurwerk terug te geven. :p

Iemand enig idee of deze winkel dit jaar nog opengaat?
Vind niks terug op de website, plus ik ben er vandaag langsgereden, geen enkel teken van reclame/openingsuren aan de venster plus massa's onkruid ( :) )

Iemand enig idee of deze winkel dit jaar nog opengaat?
Vind niks terug op de website, plus ik ben er vandaag langsgereden, geen enkel teken van reclame/openingsuren aan de venster plus massa's onkruid ( :) )

De Fireworks Shopping Center mag door hun vergunning pas vanaf 7 december open.
Voor deze tijd is er geen bedrijvigheid.:wink:

Ik wil toch zeggen, heb altijd goede ervaringen Met Salon Roger en in mijn ogen een zeer goede winkel. Fireworks Shopping center is ook niet verkeerd, maar om te zeggen dat Roger moet stoppen is wel heel ver gezocht.

Back
Bovenaan