Politie treedt op tegen illegaal vuurwerk

Waarom is het filmpje wat ik heb geplaatst van vriend Dirk verwijderd? Hij plaatst hem toch op een algemeen medium? Met zn drugshoofd...

Je bent me net voor Ghoost.

Hoe de straf ook zal zijn. Hij zal nooit hoog genoeg zijn voor dit soort kansloze figuren. En dan ook nog F... de politie en justitie of zoiets zeggend in dit filmpje. Er zit helemaal niks meer in de bovenkamer van deze persoon.

Dirk maas krijgt de knuppel in z'n aars! En nog een beetje versteld staan ook dat ze hem hebben getipt! Vreemd ook dat er hier liefhebbers ronddwalen die hem sterkte wensen haha hij heeft er zelf om gevraagd notabene!

Laatst bewerkt door een moderator:
Dirk maas krijgt de knuppel in z'n aars! En nog een beetje versteld staan ook dat ze hem hebben getipt! Vreemd ook dat er hier liefhebbers ronddwalen die hem sterkte wensen haha hij heeft er zelf om gevraagd notabene!

Hd je de reacties eens moeten lezen bij dat filmpje.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk nog maar een keer goed naar jezelf dirkie! Zo stoer is het allemaal niet meer he als ze bij je naar binnen stormen.

Kijk nog maar een keer goed naar jezelf dirkie! Zo stoer is het allemaal niet meer he als ze bij je naar binnen stormen.

Het is niet altijd even handig geweest wat hij deed, maar om hem nu zo de grond in te boren vind ik een beetje suf. Vroeg of laat loop je toch tegen de lamp als je met prof bezig bent, maar waarom zou je hem hier dan belachelijk moeten maken, je kent hem zelf denk ik genees? Persoonlijk gewoon een aardige gozer maar denkt over bepaalde dingen niet na die consenquenties kunnen hebben.

Tuurlijk vent. Aardige gozers die schelden geen mensen onnodig uit op de openbare weg en die gooien ook geen vuurwerk zo klakkeloos op straat tussen de nietsvermoedende burgers! Het is leuk hoor een beetje vuurwerk maar sta er niet zo mee te koop want dan vraag je toch om reacties? Of mag ik geen kritische mening hebben omdat jij hem een aardige vent vind?

Tuurlijk vent. Aardige gozers die schelden geen mensen onnodig uit op de openbare weg en die gooien ook geen vuurwerk zo klakkeloos op straat tussen de nietsvermoedende burgers! Het is leuk hoor een beetje vuurwerk maar sta er niet zo mee te koop want dan vraag je toch om reacties? Of mag ik geen kritische mening hebben omdat jij hem een aardige vent vind?

Jou mening weten we nu wel....

Persoonlijk kon ik af en toe wel genieten van die filmpjes met wat ze allemaal afstaken, kwa shells en blokken etc... dat knal boeit me niet

Mensen laten we het een beetje netjes houden. Bespreken is prima maar niet op de persoon spelen. Enneh mensen lichamelijk letsel toewensen gaat wat mij betreft veel te ver...Let er op!

Mensen laten we het een beetje netjes houden. Bespreken is prima maar niet op de persoon spelen. Enneh mensen lichamelijk letsel toewensen gaat wat mij betreft veel te ver...Let er op!

Ok voor de goede orde neem ik dat terug. Dat gaat inderdaad wel ver! Maar ik heb het hoog zitten dat er vuurwerk misbruikers op een voetstuk worden gezet die er voor zorgen dat onze traditie in een nog slechter daglicht komt te staan! Zeer kwalijke zaak.

Dit is toch diegene die een salutecake uit de hand schoot? Een maat zei me dat deze jongen niet een heel goed voorbeeld geeft. Iedereen maakt overtredingen, afsteek tijd, kg enz enz... maar dit kon gewoon niet lang goed gaan. Naar een paar filmpjes die ik doorgestuurd kreeg vond ik het eenn wonder dat dit niet eerder door de politie opgemerkt werd. Kijk dit gun je niemand, maar aan de andere kant is dit ook het risico dat je neemt. Dan moet je niet boos of wat worden als je gepakt wordt.

Hij heeft al z'n video's op privé gezet. Goede zaak!

Justitie heeft al lang door met wie ze van doen hebben. Als het daarom is is het een late reactie. Wanneer men zich onaantastbaar waant, gaat het zeker een keer mis. Ik ben er niet rouwig om dat dit beeldmateriaal niet meer te zien is. Zoiets zet aan van een soort "gangsterculuur" rondom vuurwerk waarin men lak heeft aan alle veiligheidsrisico"s en onder mekaar een soort opvatting heeft van ons maken ze niks, en wij hebben schijt aan politie en overheid. En als je dan tegen de lamp loopt komen ze tot bezinning, tenminste voor een tijdje

Justitie heeft al lang door met wie ze van doen hebben. Als het daarom is is het een late reactie. Wanneer men zich onaantastbaar waant, gaat het zeker een keer mis. Ik ben er niet rouwig om dat dit beeldmateriaal niet meer te zien is. Zoiets zet aan van een soort "gangsterculuur" rondom vuurwerk waarin men lak heeft aan alle veiligheidsrisico"s en onder mekaar een soort opvatting heeft van ons maken ze niks, en wij hebben schijt aan politie en overheid. En als je dan tegen de lamp loopt komen ze tot bezinning, tenminste voor een tijdje

Ik denk dat het voornamelijk ging om de reacties op zijn laatste filmpje, die waren niet misselijk :D:wink:

Maar inderdaad, dit soort materiaal is een zeer slecht voorbeeld voor de jeugd die zich alleen nog maar op YT begeeft heb ik het idee.

Alle reacties die hier worden geplaatst over de beste man gaan in mijn ogen wat ver. Laat deze Dirk in zijn waarde, hoe onverantwoord hij ook met het vuurwerk omgaat. Hij is wel een echte vuurwerk freak!
Bij hem draait alles om de vieuws en likes op YouTube. Zo hebben we ook van die irritante vloggers anno nu. Laat hem, kennelijk kickt die daar op, net als velen anderen.

Dat hij het verpest voor ons als vuurwerk liefhebber ben ik het helemaal mee eens! Dat de politie word getipt over deze man lijkt mij prima tot zijn recht. Ga ervan uit dat deze jongeman een gepaste straf krijgt en hij eerdaags een YouTube kanaal opent over bloemschikken.

Alle reacties die hier worden geplaatst over de beste man gaan in mijn ogen wat ver. Laat deze Dirk in zijn waarde, hoe onverantwoord hij ook met het vuurwerk omgaat. Hij is wel een echte vuurwerk freak!
Bij hem draait alles om de vieuws en likes op YouTube. Zo hebben we ook van die irritante vloggers anno nu. Laat hem, kennelijk kickt die daar op, net als velen anderen.

Dat hij het verpest voor ons als vuurwerk liefhebber ben ik het helemaal mee eens! Dat de politie word getipt over deze man lijkt mij prima tot zijn recht. Ga ervan uit dat deze jongeman een gepaste straf krijgt en hij eerdaags een YouTube kanaal opent over bloemschikken.

Je eerste zin generaliseert ieders mening. Er zijn er zeker bij die te ver gingen, maar je laat hem dus wel in zijn waarde in je eigen bewoording?

ik ben het niet met je eens. Dirk Maas staat haaks op hoe wij onszelf profileren als freaks, als liefhebbers. Dirk is typisch iemand die de hele traditie om zeep kan helpen, want alles wat hij laat zien getuigt van overlast, paupergedrag, scheit hebben aan de regels enz. dit gedrag kan gebruikt worden tegen ons liefhebbers en tegen de hobby. Hoe kan je Dirk in godsnaam in z'n waarde laten als hij er juist zelf voor kiest om als een volslagen idioot op internet te staan? dit brengt ernstige schade aan ons toe en dat stoort mij enorm!

Back
Bovenaan