ik ben het niet met je eens. Dirk Maas staat haaks op hoe wij onszelf profileren als freaks, als liefhebbers. Dirk is typisch iemand die de hele traditie om zeep kan helpen, want alles wat hij laat zien getuigt van overlast, paupergedrag, scheit hebben aan de regels enz. dit gedrag kan gebruikt worden tegen ons liefhebbers en tegen de hobby. Hoe kan je Dirk in godsnaam in z'n waarde laten als hij er juist zelf voor kiest om als een volslagen idioot op internet te staan? dit brengt ernstige schade aan ons toe en dat stoort mij enorm!
Beste Ghoost en andere freaks, wellicht komt mijn mening niet goed over en word het nu verkeerd begrepen. Zoals ik al aangaf is hij een vuurwerk freak, maar verpest hij het voor ons vuurwerk liefhebbers. Hoe onverantwoord hij ermee omgaat is te absurd voor woorden. Filmen van een 12inch shell, waarvan de mortier los op de grond staat op 1 meter afstand en potten vanuit zijn hand schieten zijn slechts 2 voorbeelden hiervan.
Hij is een vuurwerk freak op zijn manier en doet alles voor de vieuws op YouTube.
Dat ik zeg om Dirk in zijn waarde te laten, bedoel ik mee te zeggen dat je ook niet Parnassia in loopt en vraagt of men normaal kan doen. Het zit in het aard van het beestje.