Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Kansloos, geef die jongens een flinke waarschuwing en zeg dat ze de volgende keer wel aan de beurt zijn. Klaar, probleem ook opgelost.

De politie heeft gisteravond in Maasdam drie jongens aangesproken omdat zij vuurwerk aan het afsteken waren.

Maarja hoe bereikt dit dan een ( vorm van een ) nieuwsbericht? Vind dat sowieso vaker wel schikbarend hoe snel zoiets op internet komt als je gepakt word met wat vuurwerk. Al zijn het geen grote nieuwspagina's, het komt toch maar op internet te staan.
Maarja hoe bereikt dit dan een ( vorm van een ) nieuwsbericht? Vind dat sowieso vaker wel schikbarend hoe snel zoiets op internet komt als je gepakt word met wat vuurwerk. Al zijn het geen grote nieuwspagina's, het komt toch maar op internet te staan.
Houd toch op joh, alsof een paar kids met rotjes voor een vuurwerkverbod zorgen.
Ja dat kan. Mensen irriteren zich eraan, dus gaan ze klagen. Voor mensen die een hekel aan vuurwerk hebben, is elke knal teveel.
Over een verbod op honden is geen discussie, over een verbod op vuurwerk wel...Mensen die een hekel aan vuurwerk hebben zijn meestal mensen met honden, bij mij in de buurt iig. Voor mij is elke drol die ik het hele jaar door op straat tegenkom er een teveel, er geldt hier een opruimplicht. Bel ik elke keer dat die klerezooi onder mijn schoen zit met de kliklijn? Heb wel wat beters te doen, eerst die zool maar even soppen.
Over een verbod op honden is geen discussie, over een verbod op vuurwerk wel...
Helaas mis je mijn punt een beetje Harry, maar geeft niet. Die hele vuurwerkverboddiscussie zou een stuk minder spelen wanneer de bevoegde instanties eens een keer gaan handhaven (vandaar de analogie met de hondendrol) op zwaar illegaal vuurwerk ipv kruimeldiefjes pakken. De knallen van die kanonslagen hoor je binnen niet eens, en van die singleshots hoor je wellicht een plop, als een kroonkurk van een bierfles. Ik neem niet aan dat men de deuren heeft openstaan met deze temperaturen dus het is zeiken om het zeiken.
Tot slot reageren nogal wat mensen op dit forum behoorlijk hypocriet vwb regelgeving en je hieraan houden of niet. Want o wee als je constateert dat verkopers eigenlijk de 25kg regel zouden moeten respecteren, hele volksstammen compleet over de pis.
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?28493-HAOKAN-Fireworks-te-Pijnacker/page139
Dus @HardBeat, Fegefeuer, Hairy Harry, Hendtje Contentje, Pyromovies HD, RemcoS en rene_vuurwerk hadden jullie meer of minder dan 25kg vuurwerk in huis?

Laat ik het zo zeggen, ik houdt mij aan de afsteektijd dus op 31-12 om 18:00 uur begin ik en het laatste lontje is voor 1-1 2:00 uur ontstoken. Daarmee ben ik mijn buren/buurtgenoten etc niet meer tot last dan wettelijk is toegestaan.
Tuurlijk is er bij mij ook een oogje in het zeil gehouden door de blauwe pet
Bekijk bijlage 32017
Maar blijf je logisch nadenken/handellen en reageren, dan zal je zien dat agenten net mensen zijn, en er niet alleen op uit zijn om jouw ( waar je waarschijnlijk hard voor gewerkt hebt) vuurwerk in beslag te nemen.
Steek jij buiten deze tijden af en wordt je gepakt? Dan moet je ook niet gaan huilen